שירה גבאי. "זו שיטה שמלמדת איך לשלוט על המוח" (צילום: נופר אדרי)
שירה גבאי. "זו שיטה שמלמדת איך לשלוט על המוח" (צילום: נופר אדרי)

שירה גבאי – כוהנת הדיאטות החדשה של חיפה והצפון

שירה גבאי, בת 31 מקרית חיים, היתה מנהלת הפקה בתוכניות ריאליטי. אבל במהלך צילומים בפיליפינים היא הבינה שהיא לא מרוצה מהמראה שלה. אז היא עזבה את עולם הזוהר, למדה את שיטת NLP, פתחה קבוצות הרזיה, הוציאה ספר וייסדה ליין של מוצרי בריאות

פורסם בתאריך: 23.5.17 09:14

שירה גבאי, בת 31 מקרית חיים, היתה מנהלת הפקה בתוכניות ריאליטי כמו "עד סוף העולם" , "המירוץ למיליון" ו"משפחה חורגת" ובתוכניות בישול של השפים אייל שני וחיים כהן. אבל אז הגיע רגע המפנה, ובמהלך צילומים של אחת מתוכנית הריאליטי בפיליפינים היא הבינה שהיא לא מרוצה מהמראה שלה ושהיא חייבת לעשות סוויץ' בראש ולהפחית בצורה ניכרת ממשקלה. אז היא עזבה את עולם הזוהר, למדה שיטת הרזיה ייחודית שנקראת NLP, ועם מינוס 20 ק"ג פתחה קבוצות הרזיה, הוציאה ספר וייסדה ליין מוצרי בריאות משלה. הכירו את מפיקת הריאליטי, שמציאות עבורה היא לא רק תוכנית טלוויזיה.

גבאי, מה הוביל אותך לעשות את השינוי?

"כשקלטתי שהגוף שלי מתרחב ומתכווץ כמו אקורדיון הבנתי שאני חייבת לעשות שינוי. הייתי מתלבשת חשוף ולא היתה לי מודעות לגוף שלי, אבל פתאום זה הכה בי והגעתי למצב שרציתי לעשות את השינוי הזה. תמיד אמרו לי 'יש לך עיניים יפות'. כשהייתי עם בני זוג המראה שלי הפריע לי. הייתי יושבת בדייטים ומלטפת את הבטן או משלבת ידיים, זה היה דוחה בעיני".

מתי הגיעה נקודת המפנה?

"בהפקת ריאליטי בחו"ל קיבלתי את התובנה שלא בא לי יותר. רציתי לעזוב הכל, לחזור הביתה, לרזות לפחות 20 ק"ג ולעשות שינוי בחיים. שלושה ימים אחרי שחזרתי לארץ נרשמתי ללימודי תזונה כי רציתי לעשות את זה באופן מסודר ומקצועי. למדתי NLP שזו שיטה מוחית שגורמת לנו לעשות שינוי אמיתי. חיפשתי דרכים לרדת במשקל לא באמצעות דיאטה, כי דיאטה רק משמינה, אלא על ידי שיטה מוחית, כי רציתי להבין איך המוח שלנו עובד בכל הקשור לאוכל".

 

שירה גבאי, לפני ואחרי. "רציתי להבין איך המוח שלנו עובד בכל הקשור לאוכל" (צילומים: מיתר גבאי)

שירה גבאי, לפני ואחרי. "רציתי להבין איך המוח שלנו עובד בכל הקשור לאוכל" (צילומים: מיתר גבאי)

 

כיצד פועלת שיטת ה-NLP?

"זו שיטה שמלמדת איך לשלוט על המוח. היא נותנת לנו כלים פרקטיים איך לשלוט בחשק למתוק או למלוח, איך מאזנים את הגוף, איך מורידים את סף הרעב בלי להרגיש ולא מרגישים מסכנים. כשמכניסים את הגוף לאיזון באמצעות השיטה הזו ממשיכים לרדת במשקל גם אחרי שמסיימים את התוכנית".

ואת שילבת בין שיטת ה-NLP להרזיה.

"נכון. את השיטה שלי אי אפשר למצוא בגוגל אלא רק בדף הפייסבוק שלי ובסרטונים. התחלתי לעשות אימונים פרטיים, והמתאמנים שלי הרגישו שהגוף שלהם מתעצב מהליכה של פעם בשבוע. אחרי שבועיים כבר מילאתי את היומן שלי, וכיום יש לי 22 קבוצות פעילות באזור הצפון ותוכנית אינטרנטית שעובדת מול 1,200 בנות מכל הארץ. יש לי גם ספר משלי וקו מוצרים של חטיפי בריאות טבעיים".

מהן התוכניות שלך לעתיד?

"יש לי לא מעט משתתפים שהם מגישי תוכניות טלוויזיה וסלבס, אבל לא אנקוב בשמותיהם בגלל חיסיון. לכן השלב הבא הוא לפתוח עסק לאימונים אישיים בתל אביב".

ועם כל הקשרים שלך בטלוויזיה לא תקבלי תוכנית משלך?

"האמת היא שהתחילו להגיע כל מיני הצעות, אבל אני רק בן אדם אחד והמחויבות שלי ללקוחות שלי באיזור חיפה והקריות חשובה לי יותר. בינתיים אני דוחה את הרעיונות לתוכנית טלוויזיה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. קלטרית

    עוד דיאטה. שוקלת כל שבוע (ונוזפת אם לא מרזים), נותנת תפריט-סליחה "מפרט אכילה", מגבילה בכמויות, מגבילה בסוגי המזונות, מגבילה במספר הארוחות…בקיצור דיאטה לכל דבר!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר