טיפולים מותאמים באופן אישי. עמית לוסקי | צילום: ניצן שלם
טיפולים מותאמים באופן אישי. עמית לוסקי | צילום: ניצן שלם

היופי נמצא בפרטים הקטנים

במרפאת האסתטיקה "האמת שביופי" של עמית לוסקי תקבלו מענה מיטבי ואישי לכל מה שמפריע לכם בפנים, תוך שימור המראה הטבעי ושימוש במינימום חומר. התוצאות מצוינות למראה צעיר ורענן

פורסם בתאריך: 8.9.21 20:00

עולם האסתטיקה התפתח מאוד בשנים האחרונות. כולנו חשופים אליו בכל המדיות וכולנו רוצים להיראות צעירים, לצאת לרחוב עם פנים מתוחות, חפות מקמטים, קמטוטים ושאר כתמי עור מטרידים.

מרפאת האסתטיקה "האמת שביופי", בשכונת רמת חן בחיפה, נוצרה כדי לתת לכם מענה מיטבי לאותם הפגמים, ולכל מה שמפריע לכם, תוך שמירה על מראה טבעי והתחשבות בצרכים האינדיבידואליים של כל אחד ואחת.

את המרפאה מנהלת עמית לוסקי, שעוסקת בתחום היופי והאסתטיקה כבר 35 שנים. עמית עברה הכשרות וקורסים רבים ושונים בתחום האסתטיקה, השיווק והמכירות לצד העצמה והתפתחות אישית ופיתחה לאורך השנים הבנה במה בדיוק גברים ונשים רוצים וצריכים ומאיפה מגיעה תפיסת היופי האישית שלנו. "לפני כשנתיים הרגשתי שאני כבר לא במקום הנכון לי. נשמע קלישאתי, אבל כשזה קורה, מרגישים זאת בנשמה. אחרי התלבטויות פתחתי, בינואר 2020, את מרפאת החלומות שלי. היום, אחרי שנתיים מאתגרות, כשהקורונה מרחפת מעל ראשנו, אני מרגישה שדייקתי ויצרתי באמת את מה שאני מאמינה בו – אסתטיקה שפויה. וכשמאמינים שצריך לעשות משהו אחרת, מקבלים כוחות, הרבה אמונה עצמית ואנשים טובים לאורך הדרך. בשנתיים שחלפו זכיתי להכיר את הלקוחות שלי שהפכו חברות אמת, זכיתי לפירגון מלא והיום יש לי את הידיעה בסוף כל יום שאני עושה רק טוב".

"אני מאמינה באסתטיקה שפויה"

במרפאת האסתטיקה מתאימים לכל אחד את הטיפול או סדרת הטיפולים שמתאימה לו. עמית: "אני מאמינה שאין תוכנית אחת או שיטה אחת שמתאימה לכולם, כל אחד ואחת צריכים תוכנית אישית המותאמת למבנה הפנים, סוג העור, משקל וגם התקציב. שכן, לכל אחד מאיתנו אנטומיה שונה, גנטיקה ואורך חיים שמשפיעים על המראה ותהליך ההתבגרות שלנו. אני מאמינה בשימור המראה הטבעי ומבטיחה להגיע לתוצאה מקסימלית תוך שימוש במינימום של חומר. החזון שלי הוא לסייע לכל לקוח להדגיש את הייחודיות שלו. לצדי עובד רופא מצוין – ד"ר טל וינטרמן, שמתמחה בעולם האסתטיקה החדש, ויודע להתאים חליפה אישית לכל מי שמגיע אלינו. התוצאות מדברות בעד עצמן".

במרפאת האסתטיקה "האמת שביופי" משתמשים בטכניקות הזרקה מודרניות ובחומרי המילוי הטובים ביותר. מבצעים הזרקות בוטוקס ומילויי חומצה היאלרונית לפיסול פנים, עיצוב עצמות לחיים, וכן, מתמחים בעיצוב שפתיים, עיצוב צוואר והזרקות לאיכות העור, שהן הלהיט האחרון. המרפאה מעוצבת לעילא, מרווחת, הציוד חדשני והאווירה נעימה ומזמינה.

עמית: "אני אוהבת את מה שאני עושה היום וזה עושה את כל ההבדל. לקראת השנה החדשה אני מאחלת לכולם ללכת אחרי החלומות ולהיות רק במקום שמרגיש ללב שלכם שלם. מוזמנים להגיע אלינו לפגישת ייעוץ ללא עלות ושתהיה שנה מבורכת לכולנו".

"האמת שביופי" – מרכז מסחרי רמת חן, חיפה. טל. 053-4549964

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר