הקמת מרכז חדשנות ראשון מסוגו בצפון במרכז הרפואי לגליל בנהריה (צילום: תומס סולינסקי)

מיזם להקמת מרכז חדשנות יצא לדרך במרכז הרפואי לגליל

במרכז הרפואי לגליל הוחל בתהליך להקמת מרכז חדשנות, במסגרתו נערכה בבית השותפויות באכזיב סדנת חשיבה, כדי לחבר בין עולמות הרפואה ובין עולמות ההייטק והתעשייה. המיזם יצא לדרך בתמיכת עמותת הידידים של המרכז הרפואי.

פורסם בתאריך: 8.12.21 14:54

 

מיזם להקמת מרכז חדשנות בתמיכת עמותת הידידים יצא לדרך במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

בסדנת החשיבה שנערכה באכזיב, נטלו חלק גופים חיצוניים מעולמות ההייטק והתעשייה, נציגי חממות טכנולוגיות וקרנות הון סיכון, אנשי אקדמיה ממכללת אורט בראודה ואוניברסיטת בר-אילן, נציגים מגופים ממשלתיים, אשכול רשויות גליל מערבי ומועצות אזוריות, וכן נציגים מרשות החדשנות וקרנות פילנתרופיות.

כמו כן השתתפו באירוע יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות של הכנסת, ח"כ עידית סילמן, והח"כיות טטיאנה מזרסקי, יעל רון בן-משה וענבר בזק, שהביעו כולן נכונות לסייע בהקמת מרכז החדשנות.

בנוסף הגיעו נציגים ממרכז החדשנות ARC מהמרכז הרפואי שיבא תל השומר, וביניהם סמנכ"ל רפואה וחדשנות בשיבא, פרופ' אייל צימליכמן.

הקמת מרכז חדשנות ראשון מסוגו בצפון במרכז הרפואי לגליל בנהריה (צילום: תומס סולינסקי)

את האירוע פתח מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, שהציג את המרכז הרפואי והאתגרים השונים העומדים לפתחו, תוך שהדגיש את מחויבותו של ביה"ח למיזם החדשנות.

סגן המנהל, ד"ר צבי שלג, הציג את המטרות להקמת מרכז החדשנות והחזון לעתיד. מנהלת תאגיד הבריאות שליד המרכז הרפואי, מונה בח'ית, הציגה את חוזקות היזמות והמסחר, ומנהלת תוכניות וייזום של מרכז החדשנות, נאדיה דרבי סוויטאת, הציגה את האופציות השונות ופוטנציאל שיתוף הפעולה עם הגופים השונים.

מנהל מחלקת פה ולסת, פרופ' סאמר סרוג'י, מנהלת המכון הגנטי, פרופ' ציפורה פליק-זכאי, וד"ר עמיאל דרור, רופא-חוקר מהמרכז הרפואי ומהפקולטה לרפואה של בר-אילן בגליל, הציגו את עשייתם בתחום המחקר והחדשנות.

הסדנה התקיימה בליווי חברת החדשנות הבינלאומית SIT, ובהובלת מייסד החברה, אמנון לבב.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר