הנוצרים הקוריאנים בביקור במרכז עמותת איל"ן (צילום: נחום סגל)
הנוצרים הקוריאנים בביקור במרכז עמותת איל"ן (צילום: נחום סגל)

משלחת נוצרית קוריאנית ביקרה במרכז איל"ן בחיפה

קבוצת נוצרים אוהדי העם היהודי הופיעה בפני חברי העמותה, הדגימה אמנות לחימה קוריאנית וריקודים מסורתיים וקיימה פעילות עם ילדים נפגעים

פורסם בתאריך: 8.6.17 11:09

משלחת של כ-100 אנשים מארגון הנוצרים הקוריאנים, שהגיעו לישראל במסגרת פסטיבל התרבות הקוריאנית, ביקרו במרכז עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) בחיפה והופיעו בפני חברי העמותה. חברי הארגון מאוגדים בקואליציה עולמית של נוצרים קוריאנים הרואים חשיבות בעם היהודי בשל מעמדו במקרא.

חברי הקבוצה הם מדרום קוריאה, אבל יש בה גם נציגים מארצות הברית, מיפן, מסין ומטייוואן. בהופעה הציגו המשתתפים את אמנות הלחימה הקוריאנית טקוונדו, שרו שירים מסורתיים והדגימו ריקודים קוריאניים. בהמשך רקדה המשלחת לצלילי "הבה נגילה" וצירפה את חברי עמותת איל"ן לריקוד משותף. לאחר מכן התכנסו חברי המשלחת בחדר היצירה ויצרו מניפות ביחד עם חברי העמותה.

יו"ר העמותה רו"ח אהוד רצאבי: "הקשר עם הקוריאנים החל עוד בתערוכת הציורים של ילדי איל"ן במשרד החוץ שהתקיימה לפני כמה חודשים. זכינו להכרה בינלאומית ביכולותיה של עמותת איל"ן בטיפול רחב וכולל באנשים עם מוגבלויות. התערוכה נדדה לקוריאה, שם נוצר החיבור עם ארגון הנוצרים הקוריאנים שאמרו שהם רוצים להגיע לארץ ולהכיר מקרוב את פעילותנו. אני מאמין ששיתוף פעולה בינלאומי עם גופים דומים ברחבי העולם, בדגש על יכולות העזרה של הגופים ההתנדבותיים בישראל, יכול לסייע לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים וליצור עולם טוב יותר לחיות בו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר