ילדים בונים עיר מלגו במדעטק (צילום: יח"צ)
ילדים בונים עיר מלגו במדעטק (צילום: יח"צ)

המדעטק יקיים ערב מדע פתוח לקהל הרחב

ערב המדע יתקיים ב-6 ביולי בחסות משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, ובמסגרתו יבנו המבקרים מגדלור ופירמידת ענק ויפעילו רובוט דמוי אדם. כמו כן ייבנו עיר מלגו, טילים ודגמים של פריטים אווירודינמיים

פורסם בתאריך: 27.6.17 16:03

ערב מדע פתוח לציבור הרחב יתקיים במדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל – ביום חמישי הבא, 6 ביולי. האירוע, אשר מתקיים בחסות משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל, יחל בשעה 16:30 ויימשך עד 20:30, ובמסגרתו ייערכו סדנאות שבהן יבנו המבקרים מגדלור תוך שימוש בחומרים שונים ופירמידת ענק שתורכב מפירמידות אישיות. הפעילות תכלול גם הרצאה על רובוטים דמויי אדם שמדברים ורוקדים, והמבקרים יוכלו להפעיל את אחד מהרובוטים הפופולריים. כמו כן ייבנו עיר לגו שיתופית, טילים ודגמים של פריטים אווירודינמיים.

לדברי רכז ההדרכה במדעטק יריב נוימן, מטרות האירוע הן להנגיש מדע לקהלים חדשים בדרך חווייתית ולעורר עניין ולמידה של תחומים שנתפשים כמורכבים: "האירוע הוא יוזמה של משרד המדע אשר מבקש לקרב את הציבור אל המדע ולהנגיש לו נושאים מדעיים כדי שיחווה ניסויים וירגיש את המדע באופן בלתי אמצעי".

הפעילות מיועדת גם למבוגרים?

"בוודאי, אם כי האוריינטציה תהיה בכיוון הפעלות לילדים בגילאים 11-4".

נוימן מציין כי מלבד הסינמטריקס (אולם הקולנוע) שיהיה סגור ניתן יהיה לבקר בכל שאר אגפי המוזיאון: "פארק המדע, התערוכות וכמובן הסדנאות המיוחדות, שלחלקן יהיה צורך להירשם מראש באמצעות האתר שלנו או לפני הביקור, יהיו פתוחים לציבור בחינם, וכך גם ההופעות כמו 'קסמי המדע' שאנחנו מקיימים ביום זה".

 

פעילות לקהל במדעטק (צילום: יח"צ)

פעילות לקהל במדעטק (צילום: יח"צ)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר