המדרגות בצ'ק פוסט נחסמו על ידי צמחייה (צילום: ראובן קפול)
המדרגות בצ'ק פוסט נחסמו על ידי צמחייה (צילום: ראובן קפול)

צמחיית פרא חסמה את הדרך הרגלית מחיפה לנשר

הדרך היחידה המאפשרת מעבר להולכי רגל מחיפה לכיוון נשר ואשר עוקפת את צומת הצ'ק פוסט חסומה על ידי צמחייה שגדלה פרא. ראובן קפול נהג לרוץ שם בכל ערב, וכל מאמציו להגיע למענה אנושי בעיריית חיפה על מנת לטפל בבעיה לא נשאו פרי

פורסם בתאריך: 11.10.22 16:11

לראובן קפול יש מסלול קבוע שבו הוא רץ כדי לשמור על כושר. על מנת לרוץ באופן רציף יותר מחמישה קילומטרים מחיפה לנשר בלי להתעכב בגלל תנועת מכוניות ורמזורים, הוא משתמש בדרך היחידה המאפשרת מעבר להולכי רגל ואשר עוקפת את צומת הצ'ק פוסט. קפול משתמש במדרגות שמתחילות על הגשר שעוקף את הצ'ק פוסט לנוסעים מכיוון חיפה לקריות ומסתיימות בדרך בר יהודה. אך אליה וקוץ בה – תרתי משמע: לאחרונה הדרך חסומה בגלל צמחייה שגדלה שם פרא, וכל המאמצים להגיע למענה אנושי בעיריית חיפה לא נשאו פרי.

קפול, אין דרך עוקפת אחרת?

"מי שמגיע ברגל מנשר לחיפה ובכיוון ההפוך חייב להשתמש במדרגות הללו. זו הדרך הרגלית היחידה שמאפשרת להתחבר עם רחוב החשמל ועם כביש דורי שמגיע עד לנוה שאנן. אם המדרגות האלו חסומות צריך לעשות עיקוף ענק כדי להגיע לרחוב החשמל, לחצות את הצ'ק פוסט לכיוון חיפה בצד השני של הרחוב לנחל סעדיה, ואז ללכת עד המחלף הבא כדי לחצות שוב את הרחוב לצד השני. מי שרוצה ללכת ישירות מרחוב החשמל לצ'ק פוסט ובחזרה לא יכול לבצע את זה עכשיו כי המדרגות חסומות על ידי הצמחייה שגדלה פרא".

 

 

התלוננת בעירייה?

"התקשרתי טלפונית, שלחתי גם הודעה באינטרנט וגם תייגתי את ראש העיר עינת קליש רותם בפוסט שהעליתי כבר מזמן, אבל לא קיבלתי שום תגובה. צומת הצ'ק פוסט הוא עורק ראשי שמחבר בין חיפה, נשר והקריות, בכל יום עוברות בו מאות מכוניות, לאחרונה נחנך קו מטרונית חדש שעובר שם, ואמור להיות גם מעבר להולכי רגל, אבל כבר שנה שהעירייה לא דואגת לטפל בצמחייה במקום וזנחה אותו לחלוטין. חוץ מהעובדה שלא ניתן לעבור שם, נוצרה גם בעיה בטיחותית. הצמחייה התייבשה בקיץ, ומספיק גפרור אחד כדי שהכל יעלה באש. לצערי, העירייה לא למדה לקח מאסון הכרמל ומהשריפות שפרצו בעשור האחרון. אנחנו נכנסים לחודשים קריטיים שבהם הלחות היא נמוכה והרוחות הן חזקות, וזה בדיוק המתכון לאסון. אם שריפה תפרוץ שם, זה עלול להשבית את התנועה בצומת ואף לפגוע בגשר הסמוך".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "לאורך השביל, לרבות המדרגות, יבוצע גיזום והמקום ינוקה על מנת לאפשר מעבר חופשי ובטוח".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מיקי

    נכון גם אנו יורד מהכרמל דרך נשר ועולה חזרה לנו"ש דרך ה הצ'ק פוסט והמדרגות חסומות .

  2. עופר המפנה חיפה

    אם ידעתי שעל כל שטות כזאת הייתי יכול לעלות כתבה , היום העיתון היה שלי ?!
    מה קרה לכם אנשים ???
    צלמו למוקד 106 ותוך ימים זה מסתדר .
    מה קרה ?
    מה קרה לכם ???
    אני מדבר מניסיון של שנים עם המוקד לפעמים תוך דקות לפעמים שעות ולא יותר מיומיים ויש מענה זריז וצוות בשטח .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המוקד של חיפה עובד נורא אני פניתי אליהם כמה פעמים והם לא שיפרו משהו ממש קטן בים.אם למישהו יש טלפון של ראשת העיר שאפשר לפנות אליה ישירות אשמח לקבל.
    תודה

  4. קלישה

    הגזמת באמת!!!!!!!! לזה אתה קורא עשביה!!!!!!! בשביל זה נשלח קבוצתה של יערנים לגזום את המטר וחצי שמפריע לך ,???????????? הסיכוי שזה יקרה הוא בדיוק כמו שבעוד שבוע נפתח את שדה התעופה הבינלאומי אשר ממוקם על האי המלאכותי שהוצאנו מהארכיון של בחירות 2108

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר