עיר הנוער בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
עיר הנוער בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אלפים יחגגו הערב את סוף הקיץ בעיר הנוער

סטטיק ובן אל, נועה קירל ואביאור מלסה יופיע על במת עיר הנוער, שתיפתח הערב ב-19:00 במגרשי אתו"ס. בני הנוער ייהנו גם ממתחמי אקסטרים, מולטימדיה וצ'יל אאוט. הרחובות הסמוכים ייסגרו לתנועה בשעה 17:00

פורסם בתאריך: 21.8.17 09:08

סטטיק ובן אל תבורי, נועה קירל, אביאור מלסה ואחרים יופיעו היום על במת עיר הנוער בחיפה, שתיערך במגרשי אתו"ס החל מהשעה 19:00. האירוע, שבו יחגגו אלפי בני נוער את סוף הקיץ, מתקיים השנה זו השנה ה-14 ברציפות בהובלתם של חברי מועצת הנוער העירונית.

בשעה 17:00 ייסגרו הרחובות קדושי יאסי, מגורשי ספרד וצביה ויצחק לתנועת כלי רכב. הכניסה למתחם תותר לבני נוער בלבד עד גיל 18 באמצעות כרטיס כניסה.

את האירוע ינחו דניאל ציוני ומעיין פטיטו, ולצד ההופעות יתקיימו בו פעילויות נוספות – דוכני מזון ואמנות, עמדות תקלוט עצמי, עמדת צילום חווייתי ובמת להקות נוער חיפאיות. במסגרת האירוע ייפתחו מתחמים שונים כמו מתחם אקסטרים שבו ניתן יהיה להתנסות במתקנים כמו קיר טיפוס, אומגה ועמדות סנפלינג, מתחם מולטימדיה שבו יעמדו לרשות המשתתפים קונסולות אקס בוקס וסוני פלייסטיישן, ומתחם הצ'יל אאוט.

אחד מרגעי השיא של האירוע אמור להיות טקס הענקת הפרסים לאמנים שיופיעו בעיר הנוער, כאשר פרס להקת השנה יוענק להרכב ההיפ הופ אולטראס. השיר "טודו בום" של סטטיק ובן אל תבורי יוכתר כשיר השנה, והתואר פריצת השנה יוענק למוטי טקה ולאביאור מלסה.

בהפקת האירוע הושם דגש על מניעת התנהגויות סיכוניות. מתחם מיוחד יוקדש לכך ותתקיים בו פעילות הסברתית לגבי מניעת נהיגה תחת השפעה של סמים ואלכוהול, כולל הצבת סימולטורים המדמים את נזקי האלכוהול. לאתר לא תתאפשר הכנסת בקבוקי זכוכית, והמשטרה תמנע מכירת אלכוהול לקטינים וצריכתו על ידם.

ראש העיר יונה יהב: "אירועי עיר הנוער, שאותם אנחנו מקפידים לקיים מדי שנה, נועדו לייצר חוויה ייחודית המותאמת לצרכים של בני הנוער, ולכן ניתנת להם הזכות לקבוע את תכני האירוע שמופק בשיתוף מלא עמם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר