במסגרת העבודות להקמת הרכבת הקלה נופית של חברת חוצה ישראל, מיום שלישי בשעה 22:00 ולמשך כשנה וחצי תיחסם היציאה ממחלף ההסתדרות בכביש 22 (עוקף קריות) לכיוון שדרות ההסתדרות וחוצות המפרץ לבאים מכיוון חיפה.
הגישה לאזור תתאפשר בדרכים חלופיות: לבאים מחיפה ומנשר ניתן לנסוע דרך מחלף ידין לכיוון קרית חיים, ומשם דרך רחוב חלוצי התעשייה, ולחלופין לנסוע דרך מחלף אתא דרום ולבצע פניית פרסה. לבאים ממרכזית המפרץ ומאזור הצ'ק פוסט ניתן לנסוע בכביש 4 ולהגיע למחלף ההסתדרות.
הרכבת הקלה נופית תחבר בין יישובי המטרופולין הצפוני, מחיפה ועד לנוף הגליל ולנצרת. אורך קו הרכבת הקלה עומד על כ-40 ק"מ ויהיו בו כ-20 תחנות, מסופי תחבורה ציבורית, חניוני חנה וסע, מתחם דיפו ומרכז בקרה. בקו יפעלו כ-30 רכבות בתדירות מקסימלית של ארבע דקות.





אחד שחושב אחרת
שימנפו את העניין להרחבת שדה התעופה. הרי המחלף הזה הוא מה שחוסם.
נופית בדיחה לאומית
20 תחנות = 40 דקות נסיעה מנצרת למרכזית המפרץ ואז רכבל 20 דקות לקמפוסים.
סטודנטים בקו ישיר לטכניון ולאוניברסיטה היום עושים את זה ב-25 דקות. חצי מהזמן!!!
תושב לשעבר
רק בישראל נסיעה שיכולה לקחת 20 דקות לוקחת מעל שעה ולפעמים גם יותר.
מתכננים כביש ל 3 שנים.. בונים אותו 5 שנים ואז אחרי שנתיים מרחיבים אותו והשיפוץ לוגח עוד 3 שנים.. וחוזר הניגון… כמו עם עוקף קריות, בנו בירידה מהעוקף נתיב 1 אחרי זה הבינו שזה לא מספיק הוסיפו עוד נתיב ועכשיו חוסמים בשביל עוד פרויקט.. חשיבה כל כך עקומה!!..
תעשו תכנון ל20 שנה, התחלקו את הפרויקט לעשרות מיני פרויקטים ואת זה תחלקו בין מספר קבלנים..
בושה
הרכבת הזאת תשרת את נצרת בלבד מה אנחנו צריכים מנצרת? כלום ושום דבר!