הסירה ע"ש זהר מינץ (צילום: צופי ים חיפה)
הסירה ע"ש זהר מינץ (צילום: צופי ים חיפה)

מאות משתתפים בתחרות השיט של צופי הים

למקום הראשון בתחרות הגיעה הסירה של צופי הים חיפה ע"ש זהר מינץ - בוגר השבט שנפל בקרב בדרום לבנון ושהתחרות נקראת על שמו

פורסם בתאריך: 8.10.17 18:30

תחרות השיט המסורתית של צופי הים חיפה ע"ש בוגר השבט סמ"ר זהר מינץ, שנפל בספטמבר 1996 בקרב בדרום לבנון, התקיימה אתמול (שבת) במפרץ חיפה. בתחרות השתתפו מאות חניכים ומדריכים משבטי צופי הים בארץ. במקום הראשון זכתה הסירה ע"ש מינץ השייכת לצופי הים חיפה ושעליה פיקד תמיר בן-נון שהיה מדריכו של מינץ בשבט.

מינץ נולד בקרית חיים ובשנת 1994 התגייס לשייטת שבה שירת במשך עשרה חודשים. לאחר מכן הוא היה בין הראשונים שהתנדבו להקים מחדש את סיירת אגוז של חטיבת גולני. בחודש ספטמבר 1996 הוא נפל בקרב בדרום לבנון.

רכז ההדרכה של צופי הים חיפה נתיב סטרולוב: "אתמול קיימנו את המשט ה-20 לזכרו של מינץ שהיה מבוגרי השבט. במשט אירחנו את שבטי צופי הים מהרצליה, מיפו, מכנרת, מבת ים ומתל אביב. מרגש וסמלי שהסירה הנושאת את שמו של זכתה במקום הראשון. צוות הסירה כלל את תלמידי כיתות י' – השכבה הבוגרת של השבט".

האם החניכים יודעים מי היה מינץ?

"בוודאי. המורשת שלו תישאר בצופי הים לנצח והיא עוברת מדור לדור. בכל טקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמתקיים בשבט אנחנו מדליקים משואה לזכרו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    משך כל השנה מתקיימות פעילויות צופי הים בחיפה. השבט מחנך לערכי שיתוף , התמודדות עם אתגרים ,אחריות , רעות , לימודי ימאות, השטת סירוצ ופיקוד עליהן , אך התנאים בהם הם עושים זאת – הסביבה הפיזית במתחם הקישון על מקומות אחסון דלקים וחומרים מסוכנים ,אינם תנאים הולמים משום בחינה שהיא . הגיע הזמן להקצות לשבט צופי הים מקום מתאים !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר