אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם (צילום: ירון צור לביא)
אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם (צילום: ירון צור לביא)

ברוכים הבאים: האתר הגדול של חיפה והצפון

תושבי חיפה וסביבתה זקוקים לסיקור בזמן אמת של המטרופולין, וגם ראויים לו. לצורך זה נוסד האתר כלבו – חיפה והצפון: כדי להזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים

פורסם בתאריך: 27.2.17 10:22

כלבו – חיפה והצפון הוא אתר האינטרנט של עיתון "כלבו", המקומון החיפאי המוכר והוותיק. מאז שנוסד העיתון בשנת 1975 הוא שומר על מקומו ככלי תקשורת חוקר, מעמיק ומעורב, אשר עוסק בכל היבטי החיים בחיפה ובסביבתה. אתר האינטרנט פועל במשולב עם העיתון ונועד להביא לגולשים תוכן מעודכן בזמן אמיתי בכל תחומי החדשות – המערכות העירוניות, האזוריות והמקומיות, איכות הסביבה, החינוך, הבריאות, הנדל"ן, התשתיות, הפלילים, התחבורה, התרבות והספורט. כמו כן מביא האתר את הרכילויות הכי חמות, את מאמרי הדעה הטובים ביותר ואת הטורים של מיטב הכותבים.

באותה המידה שבה השפיע עיתון "כלבו" בכל שנות קיומו על התנהלות החיים בחיפה ובאזור הצפון במגוון רחב של חשיפות בעלות חשיבות, וניהל מאבקים לרווחתם של התושבים, כך גם האתר נוצר כדי להביא את האינפורמציה החיונית בפני תושבי האזור בזמן אמת. אבל האתר שואף לא רק לדווח ולהפנות את המבט אל ההתפתחויות החשובות במרחב המוניציפלי, אלא לתקן ולשנות ממש את הנחוץ תיקון ושינוי.

כמטרופולין חיוני שמשמש מקום מגורים למאות אלפי אנשים ואשר מנקז אליו ודרכו עוד מאות אלפים רבים, זקוקים תושבי חיפה וסביבתה לסיקור מסביב לשעון, וגם ראויים לו. לצורך זה נוסד האתר – כדי להזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים. על כך מופקדים כתבי "כלבו" שהם בעלי ידע נרחב בתחומיהם, ניסיון רב בעיתונות ואכפתיות אין קץ כלפי העיר והאזור.

ברור לנו שההתחלה תהיה לא קלה. עוד נכונו לנו טעויות, באגים, ופה ושם אפילו כמה פדיחות, אבל אנו בטוחים שחבלי הלידה יהיו קצרים ושאתר האינטרנט כלבו – חיפה והצפון יהפוך עד מהרה לחלק משמעותי ובלתי נפרד מחוויית הגלישה שלכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר