ד"ר יורם דקל ורופאי המרפאה האורו-אונקולוגית (צילום: אלי דדון)
ד"ר יורם דקל ורופאי המרפאה האורו-אונקולוגית (צילום: אלי דדון)

מרפאה אורו-אונקולוגית חדשה של הכללית

המחלקה האורולוגית של המרכז הרפואי כרמל חנכה מרפאה אורו-אונקולוגית שתופעל במרכז הרפואי לין. מנהל המחלקה ד"ר יורם דקל: "השירות החדש יקצר משמעותית את זמן האבחון וההפניה לטיפול"

פורסם בתאריך: 27.2.17 12:13

המחלקה האורולוגית במרכז הרפואי כרמל חנכה מרפאה חדשה – המרפאה האורו-אונקולוגית – שתרכז תחת קורת גג אחת את הטיפול בחולים אונקולוגים במערכת השתן. את המרפאה יפעילו הרופאים האורולוגים פרופ' אבי שטיין, ד"ר יובל פרייפלד וד"ר איתי שגיא מהמחלקה האורולוגית בכרמל ביחד עם האונקולוג ד"ר אדוארד גריקשטס. המרפאה האורו-אונקולוגית מופעלת במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית, ובהמשך תוקם מרפאה דומה במרכז הרפואי זבולון.

מנהל המחלקה האורולוגית בכרמל ד"ר יורם דקל: "אחד מהיתרונות הבולטים במרפאה החדשה הוא מהירות האבחון והטיפול. אם עד היום החולה היה מחכה כמה שבועות עד שהיה רואה אורולוג במרפאה בקהילה, והאורולוג שחשד בגידול סרטני הפנה אותו לאבחון אצל האונקולוג שגם אל התור אצלו חיכה המטופל כמה ימים, כעת האבחון והטיפול מתבצעים באותה המרפאה על ידי צוות מקצועי רב מערכתי משולב שיכלול גם רופא דימות ופתולוג".

השירות במרפאה יכלול אבחון וטיפול בממאירויות סרטניות של מערכת השתן כמו סרטן הערמונית, סרטן האשכים וסרטן בכיס השתן, וכן בגידולים בכליות ובבלוטת האדרנל. המרפאה תפנה לביצוע ציסטוסקופיות, בדיקות אולטראסאונד ובדיקות אבחנתיות הניתנות במסגרת השירותים האמבולטוריים בלין או בזבולון, ואילו ניתוחים ופעולות מורכבות ייעשו במסגרת אשפוז בכרמל.

ד"ר דקל: "אני מאמין שהשירות החדש יקצר משמעותית את זמן האבחון וההפניה לטיפול. בתחום הגידולים הסרטניים מדובר בנושא קריטי, ואנחנו כאן כדי להעניק את השירות הרפואי המהיר ביותר והאיכותי ביותר למטופלים שלנו. זהו נדבך נוסף בתפישה של שירותי בריאות כללית להענקת רצף טיפולי למטופל בין בית החולים לרפואה בקהילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר