חניות צבועות בכחול-לבן בבת גלים (צילום: שני רפאלי)
חניות צבועות בכחול-לבן בבת גלים (צילום: שני רפאלי)

הושלמה צביעת החניות בבת גלים בכחול-לבן

עיריית חיפה צבעה את החניות לבקשת התושבים כדי לפתור את מצוקת החניה בשכונה, הנובעת מהמספר הרב של מבקרים בבית החולים רמב"ם. תושבי השכונה יוכלו לחנות בחינם עם תו חניה

פורסם בתאריך: 27.10.17 13:44

השבוע הסתיימה צביעת חניות בשכונת בת גלים בחיפה בכחול-לבן. הפעולה בוצעה בעקבות פגישה בין ועד השכונה לראש העיר יונה יהב ולבכירים בעירייה, שבה ביקש הוועד לפתור בעיות שונות בשכונה, ובין השאר את בעיית החניה הנובעת בעיקר מהמספר הרב של כלי הרכב שחונים בקרבת בית החולים רמב"ם.

"ביקשתי מהעירייה לטפל בעניין לפני החגים ואני מודה לה על ההיענות המהירה", מספרת פעילת הוועד קארין ברנט, "מאז שהחניות נצבעו בכחול-לבן כולן פנויות. זאת הפעם הראשונה שיש לי חניה ליד הבית".

כדי לחנות בחינם מקבלים תושבי השכונה תו חניה בהצגת תעודת זהות. תושבים ששוכרים דירה בשכונה נדרשים להציג טופס תשלום ארנונה מארבעת החודשים האחרונים כדי לקבל את התו.

 

אבל לא כולם שבעי רצון מהמהלך. תושבים המתגוררים מחוץ לבת גלים ומגיעים אליה דרך קבע מתחו ביקורת על הצביעה הגורפת. לדברי דליה רפאל לוי, שבתה מתגוררת ברחוב פינת גן, זהו רחוב ללא מצוקת חניה ולא נדרשה בו צביעת החניות בכחול-לבן: "זאת הדרך של העירייה להרוויח עוד כסף על חשבון התושבים. יש דרכים אחרות לייצר חניות פרטיות ליד הבתים. מהשבוע אני צריכה לשלם לעירייה כשאני באה לבקר את הבת שלי. אין סיבה שרחובות צדדיים קטנים ייצבעו בכחול-לבן".

על כך אמרה ברנט שמי שמגיע לשכונה ומבקש לחנות בחינם יכול לעשות זאת בכמה מגרשי חניה, ובהם המגרש ברחוב העלייה השנייה 20, המגרש מאחורי סופרמרקט מגה ברחוב העלייה השנייה 58, והמגרש ברחוב עליית הנוער, סמוך לרמב"ם.

מעיריית חיפה נמסר: "החניות בשכונת בת גלים נצבעו בכחול-לבן לבקשת התושבים ובשל מצוקת החניה באזור אשר נובעת מריבוי של רכבי מבקרים המגיעים לביקורים בבית החולים רמב"ם ושל רכבי חיילים המשרתים בבסיסי צה"ל שבשכונה. החניה לתושבי בת גלים במקומות המסומנים בכחול-לבן תהיה בחינם עם הוצאת תו חניה אזורי. אנו קוראים לכל תושבי בת גלים להגיע למשרדי רשות החניה ברחוב חורי 3 כדי לקבל תו חניה ולהסדיר את חנייתם בשכונה. אכיפת החנייה צפויה להתחיל באמצע חודש דצמבר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי יתקינו מדחנים?
    ללא מדחנים האם יש תוקף לקנס?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר