תחרות ספורט אלקטרוני (צילום: יח"צ)
תחרות ספורט אלקטרוני (צילום: יח"צ)

ליגת הספורט האלקטרוני תושק בחיפה בשבוע הבא

באירוע ההשקה שייערך באיצטדיון העירוני יהיו שלוש זירות משחק ו-200 עמדות, מתחם של משחקי יריות רבי משתתפים על פלטפורמה של מציאות מדומה ובמת ריקוד גאז' מול מצלמה

פורסם בתאריך: 5.12.17 08:05

לראשונה בישראל תושק ליגת ESPORT (ספורט אלקטרוני) באירוע חגיגי שיתקיים ביום חמישי, 14 בדצמבר, באיצטדיון העירוני בחיפה. באירוע ההשקה אמנם לא יתקיימו משחקי ליגה, אבל הצופים יוכלו לצפות במשחקי ראווה של שחקני הספורט האלקטרוני המובילים בישראל בשלוש זירות שונות. מחיר הכניסה יהיה 80 שקל, ותושבי חיפה יזכו להנחה של 25 אחוז. האירוע מופק בחסות חברת GAME IN MAKO ועיריית חיפה.

מנכ"ל החברה לב קוגן: "ספורט אלקטרוני הוא ספורט מתחום הגיימינג שמתחלק לשני חלקים – האחד הוא משחקי כיף לא רשמיים והשני משחקים מקצועיים. את המשחקים האלה אפשר לשחק באמצעות מחשב או קונסולות ייעודיות כמו סוני פלייסטיישן ואקסבוקס, וגם בטלפונים ניידים אבל הז'אנר הזה אינו קשור לליגה שלנו. הספורט האלקטרוני הוא ספורט מפותח מאוד, ואנשים משקיעים כסף רב בציוד ייחודי. יש מי שמתייחסים לכך כמו אל ענף ספורט לכל דבר ועניין, עם מאמנים ועם חסויות. יש גם כוונה להכניס אותו כענף ספורט אולימפי באולימפיאדת 2024. המשחקים האלקטרוניים נחלקים לכמה סוגים כמו משחקי ספורט, יריות ואסטרטגיה. בשנה וחצי האחרונות פעלנו להסדרת הליגה הזו בארץ".

 

 

לדבריו של קוגן תתמקד הליגה בשלושה משחקים בלבד מתוך המגוון הענק של המשחקים בשוק: "המשחקים יתקיימו מדי שבוע און ליין באמצעות האינטרנט מבתי המשתתפים או באולפן מיוחד שיוקם לשם כך, והם יהיו מלווים בשידורי אינטרנט ובפרשנים. הם יתחילו שבוע לאחר ההשקה בחיפה ויסתיימו בחודש מרץ. לזוכים נעניק פרסים בסך של מאות אלפי שקלים".

מה צפוי באירוע בחיפה?

"יהיו שלוש זירות משחק ו-200 עמדות משחק עם המשחקים האלקטרונים החדשים ביותר, מתחם של משחקי יריות רבי משתתפים בפלטפורמה של מציאות מדומה, במת ריקוד גאז' מול מצלמה, חנויות למכירת משחקים ומתחם VIP".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר