הכנסייה המרונית בחיפה (צילום: שושן מנולה)
הכנסייה המרונית בחיפה (צילום: שושן מנולה)

פעילות בין דתית בחנוכה ובחג המולד

ראש הקהילה המרונית בחיפה האב יוסף יעקוב מזמין את הציבור החיפאי למיסת חג המולד שתיערך ב-24 בדצמבר. סימפוזיון בהשתתפות נציגי שלוש הדתות יתקיים ב-17 בדצמבר

פורסם בתאריך: 5.12.17 12:30

הקהילה המרונית בחיפה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף במיסת חג המולד שתתקיים בכנסייה ביום ראשון, 24 בדצמבר, בשעה 19:00. האב יוסף יעקוב, ראש הקהילה המרונית בחיפה: "יש מקומות שבהם המיסה נערכת בחצות, אבל אנחנו מעוניינים שמשפחות עם ילדים יגיעו גם הן, ולכן אנחנו מקדימים. האירוע פתוח באהבה לבני כל הדתות. מי שרוצה יכול להגיע גם לתפילת החג למחרת בשעה 11:00. זה אירוע חגיגי ושמח מאוד".

 

האב יוסף יעקוב (צילום: שושן מנולה)

האב יוסף יעקוב (צילום: שושן מנולה)

 

 

במסגרת בית המדרש הבין דתי "גוונים ביהדות", שייסד רב קהילת מוריה הקונסרבטיבית דובי חיון, הוא ידליק נר שישי של חנוכה במתחם הכנסייה המרונית ביום ראשון, 17 בדצמבר. לאחר מכן יתקיים סימפוזיון בנושא האור בדתות השונות.

חיון: " האב יעקוב ידבר על האור בנצרות ועל חג המולד, ואני אדבר על האור ביהדות ועל חנוכה. נציין את שני החגים כאשר כל אחד יכבד את החג של האחר. תהיה הדלקת נרות ונאכל סופגניות. ראש העדה האחמדית האמיר מוחמד שריף עודה ישתתף גם הוא בסימפוזיון האור. הפעילות הזו היא חלק מפעילות בין דתית שאני עושה פעם בשבועיים, ובמסגרתה נפגשים פעם בבית כנסת, פעם במסגד ופעם בכנסייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר