אתר היזמות החיפאי HAIFAUP (צילום: דוברות עיריית חיפה)
אתר היזמות החיפאי HAIFAUP (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אתר אינטרנט חדש למידע על חברות סטארט אפ בחיפה

האתר haifaup שיושק מחר הוא יוזמה של פורום היזמות החיפאי. האתר ממפה יותר מ-100 חברות סטארט אפ שפעילות בעיר ומרכז מידע לגביהן במטרה לחזק את קהילת היזמות בחיפה

פורסם בתאריך: 31.12.17 14:08

עיריית חיפה תשיק מחר (שני) אתר אינטרנט שירכז את מגוון הפעילויות המתקיימות בעיר בתחום היזמות וייתן במה לחברות הסטארט אפ הממוקמות ברחבי העיר.

אתר היזמות החדש HAIFAUP הוא אחד מהתוצרים של פורום היזמות החיפאי, שאת הקמתו יזמה העירייה לפני כשנתיים. בפורום חברים גורמים הנוגעים לתחום היזמות בעיר, ובהם מנהלים של מתחמי עבודה ושל חממות הייטק, ונציגים של חברות הייטק, של המגזר הפרטי ושל מוסדות אקדמיים.

 

 

הפורום, שמתכנס פעם ברבעון, פועל במהלך השנה בקבוצות עבודה לצורך קידום הפעילות היזמית בחיפה. הקבוצה שהופקדה על נושא הנגשת המידע יזמה את הקמתו של אתר גג שבו ניתן למפות את הפעילות ואת השחקנים בשוק, לחשוף ולהעצים אותם במטרה לחזק את קהילת היזמות החיפאית. האתר החדש כולל מיפוי של יותר מ-100 חברות סטארט אפ שפעילות בחיפה במגוון תחומים ובשלבי מימון שונים. כתובתו של האתר היא haifaup.co.il.

מנכ"ל העירייה גדי מרגלית: "בחיפה קיימים כל האלמנטים הנדרשים להצלחה של חברות צעירות – הטכניון ואוניברסיטת חיפה שמכשירים את המוחות המבריקים ביותר למצוינות טכנולוגית, שכירות נמוכה למשרדים, גישה מהירה לרכבת, עובדים איכותיים, והחשוב ביותר – קהילה יזמית פעילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר