ז’נט דנקנר, חברי עמותת הידידים וחברי הנהלת המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

ז'נט דנקנר נבחרה לקדנציה נוספת כיו”ר עמותת הידידים של כרמל

הבחירות התקיימו במסגרת האסיפה השנתית של עמותת הידידים. בסוף האסיפה אמרה דנקנר: “אנו שמחים להמשיך ולתרום, והשנה נעשה את זה עם יותר תרומות”

פורסם בתאריך: 15.1.18 17:51

ז'נט דנקנר נבחרה ברוב קולות לקדנציה נוספת כיו”ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי כרמל. הבחירות התקיימו במסגרת האסיפה השנתית של עמותת הידידים שנערכה באודיטוריום של כרמל. ביחד עם דנקנר נבחרו אליעזר ויידה למזכיר העמותה וגבי ביגר לגזבר העמותה.

מנהל כרמל ד”ר אבי גולדברג הציג בפני חברי האסיפה את המינויים החדשים שנעשו בשנת 2017 ואת עיקרי הפעילות בשנה החולפת ואמר: “כרמל מוביל במדדי האיכות הלאומיים של משרד הבריאות ובמדדים של שירותי בריאות כללית, וזו גאווה גדולה. יש לנו עלייה משמעותית במספר הלידות השנה, עלייה של 40 אחוז בהחלפות מסתמים בצנתור, עלייה במספר ניתוחי הריאות ועמוד השדרה, שירות חדש להזרקת כימותרפיה לתוך גידולי כבד, ורשימת ההישגים עוד ארוכה. לצערנו, תקציבים אין אף פעם בשפע, ולכן כל תרומה שלכם היא מבורכת”.

 

 

המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר הודתה לעמותה על תמיכתה ברכישת ציוד רפואי ועדכנה את חברי האסיפה ברכישות החדשות ובמיזמי הבנייה של בית החולים – שיפוץ חדרי הניתוח, בינוי ושיפוץ מיון אף אוזן וגרון וחדר אשפוז, מעבדה חדשה לצ’יפ הגנטי, תיק רפואי ממוחשב, קידום הבינוי במתחם אשפוז יום עם שלושה חדרי ניתוח ועוד.

בתום האסיפה אמרה דנקנר: “כרמל הוא הבית של כולנו. אנו שמחים להמשיך ולתרום, והשנה נעשה את זה עם יותר תרומות ועם יותר הכנסות לטובת המטופלים והבאים בשערי בית החולים”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר