נטיעות (צילום: דודו בכר)
נטיעות (צילום: דודו בכר)

נטיעות בגן הציבורי ע"ש דניאל מנצ'ל יפתחו את טקסי ט"ו בשבט

בני משפחתה של מנצ'ל, שנרצחה בפיגוע במסעדת מצה בשנת 2002, תרמו את הגן להנצחת בתם, והם ייטעו במקום עצים ושתילים ביחד עם ראש העיר יונה יהב ועם חברי משלחת מטעם שותפות חיפה-בוסטון

פורסם בתאריך: 22.1.18 15:35

נטיעות בגן הציבורי חדש ע"ש דניאל מנצ'ל, שנרצחה בפיגוע ההתאבדות במסעדת מצה בשנת 2002 והיא בת 21, יפתחו ביום רביעי הבא, 31 בינואר, את טקסי נטיעות ט"ו בשבט בחיפה. החל בשעה 9:30 ייטעו בני המשפחה, שתרמו את הגן להנצחת בתם, עצים ושתילים ביחד עם ראש העיר יונה יהב, עם חברי משלחת מטעם שותפות חיפה-בוסטון, עם תלמידי בית הספר איינשטיין הסמוך ועם אנשי מחלקת הגנים של העירייה.

האזור נשרף בשריפה הגדולה בחודש נובמבר 2016, ובעירייה מציינים שבמקום יינטעו כ-200 שתילים ועצים רחבי עלים מסוגים שונים. טקס הנטיעות מתבצע במסגרת הפרויקט הענק לשיקום שטחי ציבור בעיר, שעלותו נאמדת בעשרות מיליוני שקלים. בתום הטקס יתקיים במקום הפנינג שיכלול סדנאות יצירה והופעה של להקות הנוער העירוניות.

 

 

טקס נטיעות נוסף יתקיים באותו היום בשעה 12:00 בקרית שמואל בהשתתפות ראש העיר, תלמידי בית הספר הדתי אהרון הרא"ה ותושבי השכונה. גם שם יתקיים הפנינג בתום הנטיעות.

טקסי הנטיעות יינעלו בשעה 16:30 בגן המונגש שנחנך לאחרונה בגן הזיכרון בהדר. במקום יינטעו צמחי תבלין בערוגות מוגבהות על ידי התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים.

למחרת (חמישי) בשעה 10:00 יתקיים אירוע "חמבגן" בשילוב עם נטיעות סמוך לאולם הספורט בקרית אליעזר. הטקס יתקיים בשיתוף עם ועד השכונה ובית הספר לחינוך מיוחד הנריאטה סאלד.

ניידת "חמבגן עלידבית" תגיע למרכזים הקהילתיים במהלך השבוע הקרוב בשעות 19:00-17:00 עם מופעי ילדים, עם סדנת יצירה ברוח החג ועם עמדות משחק.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר