שרה נתניהו בחנוכת מוזיאון השואה של עמותת יד עזר לחבר (צילום: אלה אהרונוב)

שרה נתניהו חנכה מוזיאון לניצולי שואה בחיפה (וידאו)

אשת ראש הממשלה לא התייחסה לשאלות כתבים במקום לגבי ההקלטה שנחשפה באתר וואלה!, שבה היא נשמעת צועקת על יועץ של המשפחה בגלל פרסום שלא מצא חן בעיניה. המוזיאון שחנכה נקרא על שם אביה שמואל בן ארצי ז"ל

פורסם בתאריך: 28.1.18 17:43

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו גזרה היום (ראשון) את הסרט בטקס חנוכת מוזיאון השואה של עמותת יד עזר לחבר על שמו של אביה שמואל בן ארצי ז"ל. נתניהו, שהגיעה למקום מלווה במאבטחים, נשאה נאום שבו אמרה: "אני מתרגשת להיות איתכם פה בכל פעם מחדש משום שהמקום הזה מבטא את עוצמת החיבור בין השואה לתקומה. לפני 70 שנה ניערנו מעלינו את אבק המשרפות והקמנו את מדינת ישראל שאנחנו כל כך גאים בה. אתם, הניצולים והניצולות, השורדים והשורדות, משמשים עדות חיה לעוצמות שטמונות בנו. יצאתם מהתופת הנאצית מלאי כאבים וצלקות, אבל לא נכנעתם לייאוש. הקמתם משפחות וגידלתם ילדים, נכדים ונינים. עוד כילדה אני זוכרת את אבא שלי, שריד כמעט יחיד למשפחתו, מתקשה לדבר וגרונו נחנק מדמעות על קרוביו שנספו בשואה. הוא העביר לנו, לילדיו, את לפיד הזיכרון ואנחנו מנסים להעביר אותו לילדינו, כפי שאני חושבת שחובה על כל המדינה להעביר אותו לדור הצעיר. מוזיאון השואה החדש שנחנך פה עוד מעט יהיה אמצעי מרשים של הנצחה.

 

 

לאחר הנאום המשיכה נתניהו לרחבת המוזיאון, שם היא הצטלמה עם ילדי מקהלת בית ספר.

לאחר שגזרה את הסרט ניסו העיתונאים שנכחו במקום לקבל את תגובתה של אשת ראש הממשלה לקלטת שפורסמה היום באתר וואלה!. נתניהו לא נענתה לקריאות העיתונאים, והיו גם שקראו לעברם: "זה לא מתאים". בטקס השתתפו גם חה"כ סגן השר להגנת הסביבה ירון מזוז וענת ברקו מהליכוד ומירב מיכאלי ולאה פדידה מהמחנה הציוני.

 

נתניהו בחנוכת המוזיאון (צילום: אלה אהרונוב)

נתניהו בחנוכת המוזיאון (צילום: אלה אהרונוב)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פסיכולוגית

    מי אמר לך? איפה כתוב שזכותו של מעסיק לצעוק על עובדיו?
    גם להרביץ להם מותר לו?

  2. אייל

    אם מעסיק היה צועק עלי בצורה כזו אלימה ופרובקטיבית תאמיני לי שהוא לא היה מעיץ לפתוח שוב את הג'ורה שלו על אף אחד. יש כעס ויש דרך להבהיר שאתה כועס. כפסיכו לוגית היא אמורה להכיר את חוקינהאטיקה המקצועיים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר