הדוכן החיפאי ביריד התיירות (צילום: יוסי יזראלוב)
הדוכן החיפאי ביריד התיירות (צילום: יוסי יזראלוב)

תוכנית להפעלת אוטובוסים דו קומתיים לתיירים בחיפה

העמותה לתיירות ונופש חיפה יצרה קשר עם יזם אוסטרי למטרת ייבוא והפעלה של אוטובוסים כאלה - כך אמרה יו"ר העמותה יוליה שטראים ביריד התיירות הבין לאומי בתל אביב

פורסם בתאריך: 6.2.18 18:06

העמותה לתיירות ונופש חיפה (עפת"ח) מתכננת להפעיל בחיפה שני אוטובוסים דו קומתיים כאטרקציה תיירותית – כך מסרה ל"כלבו – חיפה והצפון" סגנית ראש העיר ויו"ר העמותה יוליה שטראים. לדבריה, העמותה כבר סיכמה עם יזם אוסטרי על הבאתם ועל הפעלתם של האוטובוסים בחיפה.

שטראים: "כעת אנחנו מנהלים מגעים עם משרד התחבורה כדי להסדיר את העניין. אני מעוניינת להפעיל כאן אוטובוס לסיורי יום ואוטובוס לסיורי לילה. היזם כבר הסכים, ואני מקווה שבקרוב נוכל להסדיר את העניין בצורה פורמלית".

על התוכנית דווח ביריד התיירות הבין לאומי השנתי בתל אביב בהשתתפותם של כ-2,000 גופים מעולם התיירות, ובהם עפת"ח. היריד נערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני הנסיעות והתיירות בישראל וגופים נוספים. בשנה שעברה ביקרו בתערוכה כ-30,000 איש.

 

 

שטראים: "היריד הזה הוא מקום המפגש השנתי של כל מי שעוסק בתיירות, ולנו בחיפה הוא חשוב מאוד. כולם מחפשים אטרקציות, ואנחנו מציעים נוף משגע שאין שני לו בארץ, סיורי אוכל, סיורים היסטוריים ובתי מלון ברמה גבוהה. ההתעניינות שגילו המבקרים בחיפה היא גדולה מאוד, ועד עכשיו סגרנו כמה דילים עם סוכני תיירות שיביאו תיירים לעיר מאירופה ומארצות הברית. אנחנו גם מבקשים לפתח את נושא השיט התיירותי במפרץ חיפה כחלק מהאטרקציות שאנחנו מציעים, וכבר יצרנו קשר עם יזם ישראלי שמתגורר בארצות הברית שמתמחה בנושא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אוטובוס לדמיון

    כבר היה אוטובוס כזה לסיורי תיירות
    הוא הפסיק לפעול כי התיירים גם ככה מגיעים באוטובוסים לשעתיים בסטלה ובבאהיים וממשיכים לנצרת
    ותודה ליוליה על.. כלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר