הכרמלית החדשה (הדמיה: חברת CWA)
הכרמלית החדשה (הדמיה: חברת CWA)

שיקום הכרמלית: פורק שטח אבנים משתלבות בכיכר פריז

שטח של 5X7 מ"ר של אבנים משתלבות פורק כדי לאפשר הכנסה של חלק מהתשתיות החדשות למנהרת הכרמלית, בעיקר פסי הצבירה שיזינו בחשמל את הרכבת ויותקנו לאורך כל תוואי המסילה

פורסם בתאריך: 4.5.18 07:35

במסגרת פרויקט שיקום הכרמלית מנזקי השריפה שאירעה בה בפברואר אשתקד, בוצע היום פירוק של חלק מהאבנים המשתלבות בכיכר פריז לצורך הכנסת חלק מהתשתיות החדשות למנהרת הכרמלית.

הפירוק בוצע לצורך פתיחת הפתח התפעולי של הכרמלית ובמהלך העבודות פורק משטח אבנים משתלבות באורך של שבעה מטר וברוחב של חמישה מטר. מתחת למשטח זה מצויות פלטות המהוות את הפתח התפעולי של הכרמלית.

 

 

מנכ"ל חברת הכרמלית חיפה אבישי הדר מסר כי ביום ראשון בלילה יורמו הפלטות ודרך הפתח התפעולי יוכנס חלק מהתשתיות החדשות, בעיקר פסי הצבירה החדשים שיזינו בחשמל את הרכבת התחתית ויותקנו לאורך כל תוואי המסילות מתחנת כיכר פריז ועד לתחנת גן האם. פסי צבירה אלה מהווים את המרכיב הגדול ביותר במכלול התשתיות החדשות של הכרמלית, למעט הרכבות התחתיות החדשות שיגיעו ארצה בתחילת חודש יולי. עם סיום הכנסת פסי הצבירה למנהרה דרך הפתח התפעולי הוא ייסגר באופן זמני וייפתח בשנית עם הגעתן של הרכבות החדשות ארצה.

לצורך הכנסת הרכבות למנהרה יבוצע פירוק של אבנים משתלבות נוספות, כך שהמשטח שפורק היום יורחב לשטח של 17 מטר אורך וחמישה מטר רוחב (הכיכר כולה היא באורך של 50 מטר וברוחב של 20 מטר). בסיום העבודות יוחזר המצב לקדמותו בכיכר ויבוצע בה ריצוף מחדש באבנים משתלבות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר