ועדת השיפוט של פרויקט ספר המתכונים (צילום: רשות הצעירים)
ועדת השיפוט של פרויקט ספר המתכונים (צילום: רשות הצעירים)

רשות הצעירים מפיקה ספר מתכונים חיפאי

תושבי חיפה מוזמנים לשלוח למתכונים משפחתיים עם סיפורים ייחודיים. ועדת שיפוט המורכבת משפים ומיוזמי הפרויקט תבחר מבין המתכונים את המעניינים ביותר ותאגד אותם בספר עם תמונה של מחברי המתכון

פורסם בתאריך: 22.5.18 08:05

רשות הצעירים העירונית מפיקה בימים אלה ספר מתכונים חיפאי לרגל 70 שנות המדינה במסגרת פרויקט "EAT חיפה". לדבריו של מנהל הרשות מיקי ליבוביץ', הכוונה היא ליצור ספר שיאגד בתוכו מתכונים אותנטיים שמאחוריהם חבויים סיפוריהם של תושבי חיפה.

ליבוביץ': "אנחנו רוצים להגיע לסיפורים דרך המטבחים והמתכונים הייחודיים לכל אוכלוסייה ולסיפורים שקשורים לדמויות חיפאיות שגדלו, התחנכו וגרו בחיפה בעבר ובהווה".

לדבריו, הציפייה היא למתכונים מיוחדים שעברו מדור לדור, "אם אלה מתכונים המאפיינים עדות מסוימות ואם אלה מתכונים שיש מאחוריהם סיפור מעניין כלשהו".

 

 

המשפחות שהמתכונים שישלחו יתקבלו לספר יצולמו ביחד עם המנה שנבחרה, והתמונה תפורסם בספר, כאשר ההשתתפות פתוחה לחיפאים מגיל 18. ועדת השיפוט שתבחר את המתכונים מורכבת מהשפים של מסעדת איטליאנו דה לה קוסטה חמודי עוקלה, מהשפים של מסעדת מעיין הבירה שלומי מאיר ושמרית למברסקי ומהשף של מסעדת סינטה בר רם לסרי-ששון. עוד חברים בצוות השיפוט ליבוביץ' ומנהלת הפרויקט רינה יגר.

ליבוביץ': "אנשים כבר החלו לשלוח מתכונים וחלקם כבר התקבל לספר, ובהם המתכון של הצלם פול מלינג ואשתו חן ושל מאמן נבחרת ישראל בעבר אלי גוטמן ואשתו סמדר".

את המתכונים ניתן לשלוח לכתובת האימייל [email protected]

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר