סיטי סנטר (צילום: אסף אורן)
סיטי סנטר (צילום: אסף אורן)

מנכ"ל הסיטי סנטר: "הקשר עם הקהילה הוא בדמנו"

קניון הסיטי סנטר בחיפה עורך בזאר בגדי יד שנייה שהכנסותיו יועברו לקרן של ארגון אשה לאשה המסייע לנשים היוצאות ממעגל הזנות

פורסם בתאריך: 20.3.17 12:22

אגודת הסטודנטים של הטכניון וקניון הסיטי סנטר Outlet שבמושבה הגרמנית בחיפה יקיימו בימים שישי ושבת בשבוע הבא בזאר בגדי יד שנייה שכל הכנסותיו יועברו לקרן חירום המסייעת לנשים היוצאות ממעגל הזנות של עמותת אשה לאשה. הבזאר יחתום את אירועי חודש האשה שכללו את יום האשה הבינלאומי ואת יום האם הערבייה.

בקניון מציינים שהבגדים נאספו על ידי הסטודנטים והם גם אלה שיתפעלו את דוכן הבגדים בהתנדבות. הבזאר יתקיים בחלל הקניון שיהיה פתוח ביום שישי, 31 במרץ, עד השעה 15:00 וביום שבת, 1 באפריל, בשעות 16:00-11:00.

מנכ"ל הקניון רני בנדר: "אנחנו כקניון רואים את עצמנו לא רק כמקום שבאים אליו כדי לקנות אלא כמקום מפגש קהילתי. פעם קראו למקום המפגש הזה כיכר העיר. לשם האנשים היו באים לראות, להראות, לספר ולשמוע, והיום קורה אצלנו דבר דומה. בכל חודש אנחנו משתדלים לקיים פעילות של תרומה לקהילה. זה התחיל בשריפה הגדולה בכרמל בשנת 2010 שאחריה אנחנו ובעלי חנויות כאן, ביחד עם תורם אמריקאי, תרמנו 200,000 שקל למאות אנשים שבתיהם נשרפו. לפני פורים הצבנו כאן שולחנות ואנשים הביאו מסיכות שנתרמו לאנשים אחרים. עכשיו אגודת הסטודנטים של הטכניון ביקשה להשתלב בפעילות הקהילתית שלנו, וכמובן שהסכמנו כי הקשר עם הקהילה הוא בדמנו". לדבריו, גם החניה בחניון הקניון בשישי ובשבת תהיה בחינם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר