אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: חברת סופרבוס)
אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: חברת סופרבוס)

טעות, טועים, טעינו: אין קו לילה לרמת אשכול

יומיים בלבד לאחר שעיריית חיפה בישרה לתושבי שכונת רמת אשכול על הפעלת קו לילה בשכונתם, מתברר שאיש לא עדכן על כך את מפעילת הקו חברת סופרבוס. מסופרבוס נמסר: "אין תחנת עצירה בדרך פרויד"

פורסם בתאריך: 13.6.18 15:07

יומיים בלבד לאחר שעיריית חיפה בישרה לתושבי שכונת רמת אשכול על הפעלת קו לילה בשכונתם, מתברר שלא דובים ולא אוטובוס. ביום שני פרסמה העירייה הודעה לתושבים שבה נכתב: "שמחים לעדכנכם כי לבקשתכם ולבקשת ועד השכונה יעבור קו לילה ברחוב ויינשל/פרויד אשר ישרת את שכונת רמת אשכול". עוד נכתב בהודעה כי קו 193 יחל לפעול ב-1 ביולי, ופורטו בה היעדים, שעות הפעילות ומסלולו המלא של הקו.

אלא שנראה כי איש לא טרח לעדכן בדבר את חברת סופרבוס – מפעילת קווי הלילה. בחברה הופתעו מאוד מהפרסום שטענתם לא תואם איתם, וציינו כי לא מדובר בקו עירוני ולכן הם מתפלאים על ההודעה של העירייה.

 

 

מנהל סניף יקנעם בסופרבוס אוהד בן אליהו, אשר אחראי במסגרת תפקידו גם על קו 193: "משרד התחבורה ביקש מאיתנו להאריך את הקו בחודשי הקיץ עד לחוף דדו כדי לתת מענה למוקדי הבילוי שם. זהו קו קיים של סופרבוס שמגיע מעפולה, ועד עכשיו הוא סיים את הסיבוב שלו בדרך פיק"א בחיפה. נענינו בחיוב לבקשה ומסלול הקו בחיפה הוארך. הוא נוסע ממרכז הכרמל דרך ציר מוריה עד למרכז חורב, ומשם הוא ממשיך בכביש פרויד לקניון עזריאלי חיפה ולחוף דדו".

האם יש לאוטובוס תחנת עצירה בכביש פרויד?

"אין שם תחנת עצירה, רק ליד קניון עזריאלי חיפה ומרכז הקונגרסים. העצירה לפני הירידה לכביש פרויד היא ברחוב חורב. מי שרוצה להגיע מרמת אשכול לחוף דדו בקו הזה יצטרך לעלות לרחוב חורב".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה פנתה למשרד התחבורה בבקשה לספק שירותי תחבורה ציבורית לתושבי שכונת רמת אשכול בשעות הלילה. משרד התחבורה נענה לבקשה, אבל כתוצאה מאי הבנה הקו אושר אך טרם אושרה עצירתו בתחנה הסמוכה לרמת אשכול. העירייה פועלת באמצעות חברת יפה נוף מול משרד התחבורה להפעלת השירות המבוקש".

 

הודעת העירייה על הפעלת קו לילה לשכונת רמת אשכול

הודעת העירייה על הפעלת קו לילה לשכונת רמת אשכול

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר