ארלט אדלר (צילום: יח"צ)
ארלט אדלר (צילום: יח"צ)

שדולת הגמלאים מתכננת להקים מחדש את מועצת המתנדבים

מועצת המתנדבים פעלה בעבר בחיפה וסייעה לגמלאים שביקשו להתנדב. מייסדת השדולה ארלט אדלר: "צריך לשנות את התפישה שלפיה הגמלאי הוא מטרד ולאפשר לו לבטא את החיוניות שלו דרך ההתנדבות"

פורסם בתאריך: 18.6.18 12:18

שדולת הגמלאים בראשות אלי לנדאו הודיעה אתמול (ראשון) על כוונתה להקים מחדש את מועצת המתנדבים בחיפה. המועצה פעלה בעיר לפני כעשור וסייעה לגמלאים שביקשו להתנדב במוסדות שונים.

מייסדת שדולת הגמלאים ונשיאתה כיום ארלט אדלר, שכיהנה במשך שנים כיו"ר מועצת ארגוני המתנדבים בחיפה: "להיות גמלאי זה כבוד. לחלק גדול מהיוצאים לגמלאות כיום יש לפחות עוד 20 שנה לחיות חיים משמעותיים, ויש להם את הזמן ואת היכולת להתנדב בכל מיני מוסדות – החל בגני ילדים, דרך ספריות וכלה בבתי חולים ובבתי אבות. הזמנים כיום הם אחרים ולכן צריך לשנות את התפישה שלפיה הגמלאי הוא מטרד ולאפשר לו לבטא את החיוניות שלו גם דרך ההתנדבות".

 

 

לנדאו: "החברה זקוקה לגמלאים ואנחנו מסוגלים לתת מעצמנו. שדולת הגמלאים בחיפה מתכוונת לדאוג למערך התנדבות בעיר שייתן מענה לגמלאים שכוחם במותנם ושיש להם גם כוח ורצון לתרום ולהשפיע. ההתנדבות תשפר באופן משמעותי את איכות החיים של הגמלאים, הם ירגישו חיוניים, וגם החברה תראה את הגמלאי כאדם משפיע ולא כעול".

יצוין שכ-20 אחוז מתושבי העיר הם גמלאים מגיל 65 ומעלה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר