עינת קליש רותם ונעמה לזימי. פגישה של שלוש שעות (צילומים: עדי ברקן ורפאל מזרחי, נופר חסון הנדלמן)
עינת קליש רותם ונעמה לזימי. פגישה של שלוש שעות (צילומים: עדי ברקן ורפאל מזרחי, נופר חסון הנדלמן)

אחרי חמש שנים: קליש רותם ולזימי נפגשו

חמש שנים לאחר הפיצוץ ביניהן נפגשו עינת קליש רותם ונעמה לזימי ודנו בדרכים לחולל שינוי בחיפה. לדבריה של לזימי, קליש רותם לא ניסתה לשכנע אותה להשפיע על יו"ר העבודה אבי גבאי שיתמוך בה

פורסם בתאריך: 3.7.18 13:22

עינת קליש רותם ונעמה לזימי נפגשו לראשונה אחרי חמש שנים, כאשר הנושא שעמד במרכזה של הפגישה הוא כיצד ניתן לחולל שינוי בחיפה.

בבחירות של שנת 2013 הוצבה נעמה לזימי, אז פעילה צעירה וכמעט בלתי מוכרת לציבור החיפאי, במקום השלישי ברשימת חיים בחיפה של עינת קליש רותם, אחרי בועז גור. גם אז, כמו עכשיו, לטשה קליש רותם עיניים למפלגת העבודה בתקווה לקבל את תמיכתה. כשהבשילו התנאים לאיחוד בין חיים בחיפה לעבודה הודיעה קליש רותם ללזימי שהיא תרד בהיררכיה אל מתחת למקום השלישי. לזימי לא אהבה את המהלך, ועוד כזה שנעשה מבלי להתייעץ איתה, והפיצוץ בין השתיים לא איחר לבוא. בסופו של דבר האיחוד בין שתי הרשימות לא יצא אל הפועל, לזימי עברה לעבודה בראשות עודד דוניץ והוצבה במקום השני, אך לא זכתה להיכנס למועצת העיר.

בחמש השנים שחלפו מאז לא החליפו קליש רותם ולזימי מילה. כעת, אולי בשל ניסיונותיה של קליש רותם לקבל את תמיכתה של מפלגת העבודה לקראת הבחירות הקרובות ואולי משום קרבתה של לזימי ליו"ר המפלגה אבי גבאי, נפגשו השתיים לפגישה ארוכה שנמשכה כמעט שלוש שעות.

 

 

לזימי, יאללה סולחה?

"אמנם עינת ואני לא שמרנו על קשר מאז הפיצול האחרון בין הרשימות, אבל נשמרה הערכה הדדית. לראיה – לא תראה משהו אחד שלילי שכתבתי עליה בחמש שנים האחרונות, להיפך. החבר הכי טוב שלי מהמפלגה מנהל כיום את מטה השטח שלה, ועינת ואני הרגשנו שהגיע הזמן שניפגש ונדבר על העיר ועל הרעיונות של שתינו לגבי מה צריך לעשות כאן ואיך אפשר לחולל פה שינוי. היתה פגישה טובה מאוד, ולשם שינוי היה בה פחות פוליטיקה ויותר רצון לעשות ולקדם דברים".

והיא לא ניסתה לשכנע אותך להשפיע על גבאי שיתמוך בה?

"יש לה ערוץ ישיר מול גבאי שלא קשור אלי. דיברנו כשתי נשים שרוצות לעשות שינוי בעיר הזו – כל אחת מהמקום שהיא מעוניינת בו – בתקווה שיהיה פה מהפך".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חנן וסרמן

    יאללה קליש לראשות העיר הגיע הזמן שיהיה רוח חדש וצעירה כמו קליש מישהי שבאמת אכפת לה מחיפה!!!! רק היא תדע איך להוציא את חיפה מהבוץ הזה שיהב דרדר אותנו!! יאללה כל תושבי קריית שמואל וקריית חיים מצביעים לקליש !!!

  2. לאחד כוחות עינת ועציוני

    קליש תביא 5-6 מושבים במועצה בודאות, יש לה תמיכה ענקית.
    לזימי צריכה להיות מספר 3 של קליש.
    ולצרף את אביהו האן או דוד עציוני בתור מספר 2 בצורת ריצ'-רץ', צ'יזיק מקום 4.
    ללכת ברשימה גדולה ומאוחדת כזאת עם סיעות נוספות, זו הצלחה מובטחת והדרך לחולל שינוי בחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר