ההודעה על הפגנת הימין
ההודעה על הפגנת הימין

הימין מארגן הפגנת תמיכה בחוק הלאום בחיפה

"הציבור מאס בשקרים של השמאל הקיצוני", אומר גרי קורן, מנהל מחוז צפון במטה הצעירים של ישראל ביתנו וממארגני ההפגנה, שתתקיים במוצאי שבת במושבה הגרמנית. המארגנים מצפים למאות משתתפים

פורסם בתאריך: 14.8.18 09:55

לפי מידע שעבר אתמול (שני) ברשתות החברתיות, במוצאי שבת בשעה 19:00 תתקיים במתחם הסיטי סנטר במושבה הגרמנית הפגנה בעד חוק הלאום.

מארגני ההפגנה הם מנהל מחוז צפון במטה הצעירים של ישראל ביתנו גרי קורן, חבר מועצת דלית אל-כרמל סאמר ביראני שהוא ממובילי המאבק בתמיכה בחוק הלאום, וחבר תנועת אם תרצו גל יניב פעיל חברתי חיפאי, שאליהם הצטרפו חברי מפלגות נוספות בחיפה.

 

 

קורן, שקיבל לדבריו את אישור המשטרה לקיום ההפגנה, מעריך כי צפויים להשתתף בה מאות אנשים וכן דמויות ציבוריות ממגזרים שונים שתומכים בחוק הלאום, ובהם גם יו"ר העמותה הארמית בישראל שאדי חלול.

קורן: "ביומיים האחרונים אנשים יצאו חוצץ נגד הפגנת השמאל הקיצוני שהתקיימה בשבת שעברה והביעו שאט נפש ברשתות החברתיות בצורה מאסיבית. כלומר, נוצרה ביקורת קשה על אירועי ההסתה בתל אביב. לכן קיבלתי פניות מגורמים רבים לגבי נחיצות אירוע פרו ישראלי בעיר, וזה הולך להיות אירוע היסטורי בחיפה. הציבור מאס בשקרים של השמאל הקיצוני ושל חבריהם מרשימת הטרור המשותפת. בזמן שהם קוראים בערי ישראל 'בדם ובאש נפדה את פלסטין', אנחנו נרים גבוה את דגל הלאום. וזו רק ההתחלה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מיצווה מהשם להגעיה עם ישראל בהמונכם עים המישפחות זו הצווה מלמעלה הי עים העם צאו צאו צאו עם אהוב שלי צאו כך היה וכך יכתב בירכת הי איתכם

  2. חי

    מיצווה מהשם להגעיה עם ישראל בהמונכם עים המישפחות זו הצווה מלמעלה הי עים העם צאו צאו צאו עם אהוב שלי צאו כך היה וכך יכתב בירכת הי איתכם

  3. תושבת מרכז

    כל הכבוד לתושבי חיפה שלא נותנים לקיצוניים ואנטי דמוקרטיים להשתלט על העיר שלהם. אנחנו חיים במדינת ישראל, מדינת הלאום של העם היהודי. אין לנו ארץ אחרת! עם ישראל חי!!

  4. דניאל קאהן

    אם אכן תיצא הפגנה שכזו בחיפה זו פרובוקציה נגד הציבור הערבי ונגד אזרחי העיר הדוגלים בדו קיום מלא באהבה ובאחווה עם אזרחי העיר הערבים אני קורא מכאן לראש העיר לא לאשר הפגנה זו זו הפגנה הפוגעת בדו קיום שהוא כבר שברירי.כל אישור להפגנה הזו מהווה עוד קירסום בדו קיום בעיר

  5. פרובוקציה?

    יש תחושה בחיפה ולא רק, של חוסר ביטחון, כי פרובוקטיבים ערבים עברו כל גבול. אנו זוכרים שהערבים הגיעו לכאן מהחורן לעבוד בנמל חיפה ששודרג ע"י התושבים היהודים. לא רוצים מדינה יהודית, ניתן לשוב לחורן (סוריה)

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ההפגנה תהיה כסדין אדום לשקרני השמאל הקיצוני, והם יסתערו בנגיחות-האשמות.
    תעמולת שקרי קיצוני שמאל תורמת לרצח יהודים.
    |
    יהודים דתיים בחו"ל "על הכוונת" של שונאי ישראל ונרצחים על ידיהם כי יהודים דתיים מזוהים עם הציונים. האחרונים נתפסים כשטניים בגלל תעמולת הטעיה והשנאה שתועמלני שמאל קיצוני מסיעים לה. כך לדעתי.
    |
    לדעתם של כל 3 העתונים של הקהלה היהודית בבריטניה, קהלה שתמיד השתיכה למרכז-שמאל הפוליטי, התנגדותו של קורביין לאסור שם תעמולה שמשוה בין ישראל לגרמניה הנאצית או טוענת "ציונות היא גזענות"- הינה "איום קיומי לחיים יהודיים במדינה" (- http://www.maariv.co.il/journalists/Article-655667 מעריב קרולין גליק 10.08.18)
    |
    יתר על כן, לדעתי, תעמולת קיצוני שמאל שהם יהודים, כיון שנתפסת כ"הודאת בעל דין – כמאה עדים", מתסיסה כשאור שבעיסת ההסתה הג'יהאדיסטית שמשלהבת מאות מיליונים של ג'יהאדיסטים, שלוחצים על ממשלותיהם להשתתף במלחמה ב"שטן", ומגיסת, מתוך אותם מאות מיליונים, מתנדבים לחילות הג'יהאד של דאעש בסיני ושל איראן בסוריה.
    |
    על אף שאני מתנגד לסתימת פיות, לטעמי האישי צריך להתיר הסתה לרצח רק כשהיא מוגבלת לפי אותם כללים שהם כללי ההגנה העצמית ורק כשהיא נחוצה לבקורת נחוצה, על כן אין להתיר אמת חלקית-מסלפת, ו"עובדות" שאינן אלא האשמות משוערות שאינן מוכחות. אמנם, אם הסתה לרצח משתמעת מהתרעה שמשקפת את המציאות, אז אפשר לטעון לזכותו של המסית, בהנחה שסוף האמת להתגלות בין כך ובין כך, אולי אף אחרי שהמציאות שעליה התריע תדרדר עוד יותר, ש"איש [שכבר] הרוג הרג" (אבל לא זאת היא גישת המחוקק).

  7. בדם ורוח, בלי אש... עדיף בכלל בלי

    זכותם של יהודים ציונים להניף את דגלם, זכותם ללאומיות משלהם, וזה בריא לעיר השלישית בגודלה בישראל שתהווה מקום שבו מתכנסים המונים בנושאים ארציים.
    לצד כל אלו, למען ההוגנות הבסיסית, לא מתאים לפסול מהאחרים את מה שמותר לך, לכן גם דגלי פלשתין הם לגיטימיים ומספרים את סיפורינו הלאומי, ונבקש לשמור את כל הוויכוח במסגרת שלא עושה דה-לגיטימציה לאחר.
    הפגנה נעימה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר