יוליה סצ'קוב ומיכאל בריטבסקי. "זאת הפעם הראשונה בתולדות מדינת ישראל שבחורה בגיל כזה עולה לזירה הזאת""
יוליה סצ'קוב ומיכאל בריטבסקי. "זאת הפעם הראשונה בתולדות מדינת ישראל שבחורה בגיל כזה עולה לזירה הזאת""

יוליה סצ'קוב תשתתף בתחרות בלאטור MMA

יוליה סצ'קוב, אלופת אירופה לנוער בקיקבוקסינג לשנת 2017, תשתתף בתחרות בלאטור MMA שתתקיים ב-15 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. היא כבר מוכנה לתחרות ויש לה בקשה אחת: ספונסר שיממן את פעילותה הספורטיבית

פורסם בתאריך: 3.9.18 18:57

יוליה סצ'קוב (19), אלופת אירופה לנוער בקיקבוקסינג לשנת 2017, תשתתף בתחרות בלאטור MMA שתתקיים ב-15 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. בלאטור היא תחרות בין לאומית באמנויות לחימה משולבות (היאבקות וקיקבוקסינג) שמתקיימת זו השנה השלישית בישראל.

"יוליה היא סיפור הצלחה", מספר מיכאל בריטבסקי, מאמנה של סצ'קוב, "זאת הפעם הראשונה בתולדות מדינת ישראל שבחורה בגיל כזה עולה לזירה הזאת".

סצ'קוב תתחרה בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג נגד מתחרה בת 30 מארצות הברית. "אני מתרגשת מאוד", היא מספרת, "תהיה לי יריבה חזקה, זה הולך להיות קרב קשה ומעניין. הרמה בתחרות הזאת היא גבוהה מאוד, ואני שמחה שהגעתי אליה".

 

 

בריטבסקי מספר שסצ'קוב, שלפני שנה קיבלה את פרס הספורטאית הצעירה של ישראל מידיה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, לא זוכה לתמיכה כספית כלשהי למעט מארגון איל"ת (ההתאחדות הישראלית לענפי ספורט תחרותיים) שתומך בספורטאים לא אולימפיים ומאיגוד הקיקבוקסינג בישראל. כעת מחפשים השניים ספונסר שיממן את פעילותה הספורטיבית.

"יוליה מביאה מדליות, מעלה את דגל המדינה על הפודיום והיא גאווה ישראלית שמתחרה הרבה בחו"ל, אבל היא חייבת ספונסר שיסייע לה מהבחינה הכלכלית באימונים בסיסיים, במחנות אימונים בחו"ל ובנסיעות לתחרויות", אומר בריטבסקי, "אנחנו מחפשים ספונסרים שהם גופים פרטיים, כמו שיש לכל ספורטאי. כל תחרות בחו"ל היא הוצאה של 2,000 דולר, ולמשפחתה של יוליה קשה מאוד לממן את זה. בתחרות בלאטור יהיה קהל של 12,000 צופים, היא תשודר בשידור חי בערוץ אגו טוטאל ובארצות הברית, והחשיפה שיוליה תקבל בה תהיה ענקית".

המימון שנדרש להשתתפות בתחרות בלאטור MMA נאמד ב-10,000 דולר. "זאת אחריות מטורפת והבנה ששום דבר לא יצליח ללא עבודה קשה", אומרת סצ'קוב, "בקרבות בחו"ל אני לא זוכה לעידוד, אבל בתחרות שתיערך בתל אביב אתרגש מאוד מהעידוד הצפוי מצד הקהל הישראלי. אגיע הכי מוכנה שאפשר כדי לא לאכזב את הקהל שיגיע לצפות בקרב. זאת הרגשה שונה לגמרי כאשר האולם מלא באנשים שרוצים שאנצח".

 

יוליה סצ'קוב. "אגיע הכי מוכנה שאפשר כדי לא לאכזב את הקהל שיגיע לצפות בקרב"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר