עמרי גלעד. "שלחנו בקשה לפייסבוק כדי לבדוק מי מנהל עכשיו את הדף, אבל עדיין לא קיבלנו תגובה"
עמרי גלעד. "שלחנו בקשה לפייסבוק כדי לבדוק מי מנהל עכשיו את הדף, אבל עדיין לא קיבלנו תגובה"

מי נלחם בקליש רותם בנשק שלה?

אתמול, שבועיים לאחר שהנהגת המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה הודיעה על תמיכתה בעינת קליש רותם, השתלט אלמוני על דף הפייסבוק ופרסם פוסטים בעד ישראל סביון ונגד קליש רותם

פורסם בתאריך: 13.9.18 15:18

לפני שבועיים הביעה הנהגת המשמרת הצעירה חיפה של מפלגת העבודה את תמיכתה בעינת קליש רותם לראשות העיר. אתמול (רביעי) גילו במשמרת שמישהו חמד לצון והעלה בדף הפייסבוק שלהם פוסטים בעד ישראל סביון ונגד קליש רותם. כעת שוקל יו"ר המשמרת הצעירה עמרי גלעד להגיש תלונה במשטרה.

גלעד, פוגעים בקליש רותם בנשק שלה – פייסבוק?

"או שזה מנהל ממש ישן של הדף שאף אחד מאיתנו לא מכיר או שזו פריצה לדף. מה שקרה זה שמחקו את כל מנהלי הדף, ומאתמול בלילה מישהו מנהל אותו ומעלה פוסטים מטעמו. שלחנו בקשה לפייסבוק כדי לבדוק מי מנהל עכשיו את הדף, אבל עדיין לא קיבלנו תגובה".

 

 

ומה המשטרה כבר יכולה לעשות?

"אנחנו שוקלים להגיש תלונה במשטרה, אבל בינתיים דיברתי עם יו"ר המשמרת הצעירה הארצית וביקשתי ממנו לקבל אישור רשמי מהמפלגה שאני אכן יו"ר המשמרת בחיפה ולא מאשר את ההודעות שכותבים בשמנו, וכשאקבל את האישור נבקש מפייסבוק שיחסמו את הדף ונפתח דף חדש. בינתיים הספיקו לכתוב בדף שלנו שהיינו באיזו הרמת כוסית לראש השנה עם סביון ועם ח"כ עמיר פרץ, ופוסט עם ריאיון עם עמרם מצנע שאומר שהוא לא מבין למה לחלק את התמיכה של המפלגה לשני מועמדים. עצם זה שמשתלטים לי על דף שבו אני מפרסם אירועים שלא קשורים רק לבחירות, זו כבר איזושהי התערבות בוטה".

אבי שמול, מנהל הקמפיין של סביון, מישהו עושה לכם את העבודה?

"נחמד שאנו זוכים לפרגון מדף של מפלגת העבודה. ניתן לומר שזה טבעי ואף הדדי. אני לא מכיר את הפוסטים שאתה מדבר עליהם ואין לי מושג במה מדובר. נראה שמספר התומכים בסביון מטעם מפלגת העבודה גדל באופן עקבי, וההוכחה לכך היא בכל המישורים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. לנה

    ה vibe הזה סביב קליש הטרנדיות ויאללה כולם עם קליש המלכה. מגיע לרוויה ולפיצוץ הבועה. ככה זה הפיקטיבים תומכים ומתלהמים ראשונים. ההתקפות הבוטות של שובר, גולדרייך וערן שרון רק מרחיקה אותנו מחיפה האמיתית. ואני לא בוחרת באף אחד. בהצלחה.

  2. אריה מרמת הנשיא

    עינת קליש לא מדברת עם התיקשורת. מה יש לה להסתיר. כניראה שיש. אז אנחנו לא נבחר בה מי שלא רוצה את יהב. יבחר בעציוני, שמדבר ומסביר לכולם
    ואותי הוא שכנע.

  3. חבל על קליש

    הכניסה של קליש לקרקס הילדותי שנקרא מפלגת העבודה הרס לה מאד.
    היא עשתה טעות גדולה. גבאי ישר עבר לכנס תמיכה בסביון בהרמת כוסית לחג.
    מה קיבלה מהעבודה? את בעל הקיוסק שובר ועסקניו?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר