שר התחבורה ישראל כץ וראש הממשלה בנימין נתניהו בנסיעת הרצה של קו הרכבת לירושלים (צילום: ששון תירם)
שר התחבורה ישראל כץ וראש הממשלה בנימין נתניהו בנסיעת הרצה של קו הרכבת לירושלים (צילום: ששון תירם)

הנסיעות ברכבת מירושלים לחיפה בתקופת ההרצה – בחינם

בשלושת החודשים הראשונים להפעלת הקו המהיר החדש לירושלים תהיה הנסיעה מהבירה הלוך ושוב בחינם לכל תחנות הרכבת בארץ. ההרצה תתחיל בחול המועד סוכות

פורסם בתאריך: 20.9.18 20:07

שר התחבורה ישראל כץ הודיע היום (חמישי) כי בשלושת חודשי ההרצה הראשונים של הרכבת החדשה לירושלים, שיתחילו בחול המועד סוכות, ניתן יהיה לנסוע ללא תשלום מתחנת האומה ע"ש יצחק נבון בירושלים לכל תחנות הרכבת בארץ ובחזרה, לרבות התחנות בחיפה.

מעבר להיבט התחבורתי יש למהלך גם משמעות תיירותית, וזאת לנוכח ההערכה שנסיעות החינם ידרבנו ביקורים רבים בחיפה מצד תושבי ירושלים. מתכונת דומה של נסיעות חינם יושמה בתקופת ההרצה של הרכבת הקלה בירושלים והמטרונית בחיפה. כץ וראש הממשלה בנימין נתניהו השתתפו היום בנסיעת הרצה של הרכבת החשמלית לירושלים לקראת תחילת נסיעות ההרצה.

נסיעות ההרצה יופעלו מתחנת האומה לתחנת הרכבת בנתב"ג, ומשם ימשיכו הנוסעים ברכבות המשך לתל אביב ולכל רחבי המדינה, וזאת עד להשלמת החשמול במסילות איילון.

 

 

הרכבת המהירה לירושלים תפעל בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון בימים ראשון-חמישי מהשעה 6:30 ועד לשעה 20:00. בשלבי ההרצה הראשונים תוכל הרכבת להסיע 400 נוסעים בכל נסיעה.

בשל הביקוש הגבוה הצפוי, הנסיעות ברכבת לירושלים בתקופת ההרצה יותנו בהזמנת מקום מראש. הזמנת המקום תתבצע על ידי שובר עלייה לרכבת שיונפק באמצעות כרטיס רב קו באתר האינטרנט של הרכבת או במוקד טלפוני.

חנוכת קו הרכבת המהיר לירושלים תתקיים בתום תקופת ההרצה ולאחר השלמת החשמול של קו הרכבת בקטע שבין תחנת נתב"ג לתחנות איילון. חשמול המסילה יאפשר לרכבת להגיע למהירות נסיעה של 160 קמ"ש.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עלי

    ביבי דוחף את עצמו לכל דבר שלא קשור לו מה עם שרה החזירה איפה היא?? יהיה לך שמח שתגיע הבית כמה צעקות את תקבל מימנה הלך עלייך ביבי

  2. אזרח ישראלי ציוני.

    אם הייתה עושה למען המדינה פרומיל ממה שביבי עשה היית יכול לדבר.שום ממשלה לא עשתה למען התחבורה הציבורית למען הרכבות ולמען הכבישים המהירים יותר ממה שהממשלה הנוכחית עשתה.אפשר להגיד שבתחום התחבורה היא מצטיינת.בשאר התחומים יש הרבה מה לתקן.לא חלמנו שמסילת הרכבת לירושלים החשמלית תעבוד ביעילות כזאת.

  3. חייבים שינוי בתחבור

    המטרונית כשלון בלתי נסבל
    אוטובוס איטי יותר מבעבר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר