רכבת ישראל (צילום: אילן אסייג)
רכבת ישראל (צילום: אילן אסייג)

הרכבת דרומה תושבת מחמישי בלילה עד מוצ"ש

בשל עבודות לשדרוג המסילה יושבת הקו מחיפה לתל אביב ולנתב"ג ויסיים את נסיעתו בבנימינה, ורכבות מדרום יסיימו את נסיעתן בחדרה. הרכבת תפעיל קו חינמי בין תחנת בנימינה לתחנת חדרה

פורסם בתאריך: 3.10.18 08:00

קו הרכבת מחיפה לתל אביב ולנתב"ג יושבת שוב בלילה שבין חמישי לשישי החל מחצות ועד מוצאי שבת בשל עבודות לשדרוג ולפיתוח המסילה באזור בנימינה. בשל השבתת הקו יסיימו הרכבות מנהריה ומחיפה לתל אביב את נסיעתן בבנימינה, ורכבות מהדרום, ובכלל זה מתל אביב ומנתב"ג, יסיימו את נסיעתן בחדרה. תחנת קיסריה-פרדס חנה שנמצאת בתוואי העבודות תהיה סגורה במשך כל אותו הזמן.

בהנהלת הרכבת מציינים כי בעקבות העבודות יתגבר משרד התחבורה את קווי התחבורה הסדירים וכי הרכבת תפעיל שירות היסעים חינמי 24 שעות ביממה בין תחנת בנימינה לתחנת חדרה. לגבי תדירות השבתת הקו, שכבר הושבת לפני כשבועיים בגלל עבודות באזור עתלית, מסר עוזר דובר הרכבת מתן ברקוביץ' כי העבודות נחוצות לשדרוג המסילה.

 

 

ברקוביץ' הוסיף כי לקוחות בעלי כרטיס תקופתי בתוקף במהלך הימים שבהם יושבתו המקטעים או שאחת או יותר מהתחנות הסגורות כלולות בו זכאים לפיצוי של הארכת תוקף כרטיס הנסיעה בהתאם למספר הימים שהמקטע הושבת. את הפיצוי ניתן לטעון במכונה האוטומטית עד יום לאחר תום תקופת הכרטיס.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה קורה עם הרכבת כל שבוע סוגרים קטע תיקונים שדרוגים אין חודש אחד שהרכבת לא מושבתת הארגון הסה לקוי או מנכל גרוע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר