החופים הדרומיים של חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)
החופים הדרומיים של חיפה (צילום: דוברות עיריית חיפה)

האם יוכרז חוף נוסף ברצועת חוף הסטודנטים?

עיריית חיפה יוזמת מהלך להכשרת חוף מוכרז חדש בחלק הדרומי של חוף הסטודנטים כדי לתת מענה למתרחצים הרבים הפוקדים את החוף. כמו כן מתכוונת העירייה להכשיר בחוף שטח ייעודי להורדת כלי שיט ממונעים מהחניון למים

פורסם בתאריך: 9.10.18 11:37

עיריית חיפה הודיעה היום (שלישי) כי היא יוזמת מהלך לפתיחת חוף רחצה מוכרז נוסף ברצועת חוף הסטודנטים בדרום העיר. החוף החדש אמור להיפתח בחלקה הדרומי של רצועת חוף הסטודנטים, והוא יתווסף לתחנת ההצלה שפתחה העירייה לפני כשלוש שנים לראשונה בחוף זה.

"תוספת התחנה החדשה נדרשת על מנת לתת מענה למתרחצים הרבים שפוקדים את החוף", מסרה העירייה, שעדכנה גם על כוונתה להכשיר בחוף הסטודנטים אזור ייעודי להורדת כלי שיט ממונעים משטח החניון ועד לקו המים. במקביל סיימה העירייה מהלך מקיף לניקוי כולל של מתחם חוף כאן בקרית חיים, שגם בו היא מעוניינת להפעיל חוף רחצה מוכרז חדש שיתווסף לחוף נאות הסמוך לו.

 

 

בעקבות בקשתה של העירייה לפתיחת שני חופי רחצה מוכרזים חדשים נערך השבוע בשטחם סיור בהשתתפות נציגים ממשרד הפנים, ממשרד הבריאות, ממשטרת ישראל ומהעירייה.

"עם קבלת האישורים מכלל הגורמים המוסמכים מתכוונת העירייה לפעול באופן מיידי לביצוע העבודות הנדרשות להכשרת שני החופים ולפתיחתם לציבור הרחב כבר בעונת הרחצה הבאה", נמסר מהעירייה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חייבים חוף מוגן עם שובר גלים אפילו מרינה קטנה ליציאה נוחה עם קייאקים וסירות קטנות כמו בת"א

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר