קלפי בחיפה
קלפי בחיפה

חיפה בוחרת: תלונות על גניבת פתקי הצבעה

במשרד הפנים טוענים כי שיעור ההצבעה בשעה זו נמוך מאשר בבחירות בשנת 2013. יונה יהב תקף את עינת קליש רותם, היא שכרה משרד חקירות כדי שיפקח על טוהר הבחירות, וישראל סביון בדרכו להגיש תלונה במשטרה. עדכונים חיים לאורך כל שעות היום

פורסם בתאריך: 30.10.18 07:56

היום (שלישי) בשעה 7:00 נפתחו הקלפיות בחיפה ותושבי העיר הגיעו להצביע על נבחריהם לראשות העיר ולמועצת העיר.

ראש העיר יונה יהב היה המועמד הראשון להצביע. לעיתונאים הרבים שהקיפו אותו אמר יהב בהתייחסו לפרסום כאן אתמול על התלונה שהגישה נגדו עינת קליש רותם: "לגבי הדברים שאמרתי לעובדי הזבל – המועמדת האחרת הסתובבה במסדרונות העירייה ואמרה להם שהם יפוטרו ויוחלפו במיקור חוץ. אלה האנשים הכי נמוכים מבחינת השכר בעירייה. נוצרה פאניקה והם ביקשו שראש העיר והמנהלים שלהם יבואו לעודד אותם ולהגיד להם את האמת. לשבש לאנשים מסוג זה את החיים? הייתי עושה את זה גם שתי דקות לפני הבחירות, כי אלה הם אנשים קדושים, ואתם ואני אמורים לשמור עליהם. זה מה שצריך לעשות במדינה אם היא מדינת רווחה מתוקנת".

 

 

 

עדכון (11:11): יו"ר רשימת אוהבי חיפה ישראל סביון ואיתי גלבוע המוצב במקום השני ברשימה עושים את דרכם למשטרה כדי להגיש תלונה על מה שהם מכנים "השתלטות" על הטלפונים הסלולריים שלהם. (שושן מנולה)

עדכון (11:05): יו"ר רשימת הירוקים אביהו האן הגיע להצביע. (שושן מנולה)

 

אביהו האן מצביע

 

 

עדכון (10:48): יו"ר רשימת מקומי בועז גור הגיע להצביע כשהוא מלווה באשתו ובילדיו. גור: "הקמתי את מקומי בחיפה כדי לתת עתיד אמיתי למשפחות הצעירות בעיר. אנחנו התנועה היחידה שתפעל לעתיד הצעירים לצד שמירה על החיים המשותפים ועל המרקם הייחודי של העיר שלנו". (בועז כהן)

 

בועז גור מצביע

 

עדכון (10:45): לפי משרד הפנים, שיעור ההצבעה בחיפה נמוך בשעה זו מהשיעור בבחירות 2013 ועומד על שישה אחוזים בלבד. (שושן מנולה)

עדכון (10:44): גם מנדי זלצמן טוען לפתקים חסרים של רשימתו חיפה מתעוררת. (אלה אהרונוב)

עדכון (10:38): עינת קליש רותם סיירה בעיר עם ח"כ יוליה מלנובסקי מישראל ביתנו: "קול נשי, עוצמה נשית, דם חדש – העיר הזו זקוקה לשינוי ואני מאמינה בנשים". (חגית הורנשטיין)

 

עינת קליש רותם וחכ יוליה מלנובסקי (צילום: חגית הורנשטיין)

עינת קליש רותם וחכ יוליה מלנובסקי (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

עדכון (10:24): יו"ר חיפה ביתנו לזר קפלון הגיע להצביע: "אנחנו הולכים לנצח בגדול. השאיפה שלנו היא שלושה מנדטים למועצת העיר". (בועז כהן)

עדכון (10:03): יו"ר רשימת אוהבי חיפה ישראל סביון: "לפני חצי שעה קיבלתי הודעה מוועדת הבחירות שהסרתי את מועמדי וניתה הנחיה להסיר את הפתקים שלי. כמובן שזה פייק ניוז ואני בטוח שבסוף היום אהיה הפתעת הבחירות". (שושן מנולה)

 

ישראל סביון מצביע

ישראל סביון מצביע

 

עדכון (9:57): יורם מטיטה שטרית, מספר 2 ברשימת לחיים, הגיע להצביע. (חגית הורנשטיין)

 

יורם מטיטה שטרית מצביע

 

עדכון (9:53): מנדי זלצמן ודוד עציוני הגיעו להצביע באותה הקלפי. (אלה אהרונוב)

 

מנדי זלצמן ודוד עציוני נפגשים בכניסה לקלפי (צילום: אלה אהרונוב)

מנדי זלצמן ודוד עציוני נפגשים בכניסה לקלפי (צילום: אלה אהרונוב)

 

עדכון (9:42): עינת קליש רותם הגיע להצביע: "אני לא נביאה ולא יודעת מה יהיו התוצאות. אנחנו מקווים שהיום יתנהל לפי טוהר המידות ושמחר נקום לשחר של יום חדש". (חגית הורנשטיין)

 

עינת קליש רותם מצביעה (צילום: חגית הורנשטיין)

 

עדכון (9:25): סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע לחיפה ונפגש עם ראש רשימת אגודת ישראל אריה בליטנטל. ליצמן: "הציבור שלנו מצביע יונה יהב. הוא עזר לנו במשך חמש שנים ואני מקווה שימשיך לעזור גם הלאה". (בועז כהן)

 

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ואריה בליטנטל

 

 

עדכון (9:21): מרשימת הבית היהודי נמסר כי גם בקלפיות בקרית אליעזר ובקרית חיים אין פתקי הצבעה של הרשימה: "למקומות אלה הובאו בדחיפות פתקי הצבעה. משקיפי הרשימה דרשו להפסיק את ההצבעה עד להגעת הפתקים החסרים. הודעה על כך נמסרה לוועדת הבחירות בחיפה. "חוסר הפתקים בקלפיות הוא דבר חמור ביותר ומימדי התופעה גדלים והולכים". (בועז כהן)

עדכון (9:07): מרשימת הירוקים נמסר כי נציגי הרשימה בקלפיות מדווחים על גניבה סיטונית של פתקים של הירוקים בשכונת כרמליה: "הקרב נגד הירוקים הוא מכוער ודוחה. אנו קוראים לוועדת הבחירות להתעשת ולשלוח משגיח מיוחד מטעמה להפסיק את השערורייה הזו מיד. על מנהל הבחירות להציב מפקח קבוע מטעמו לאורך כל היום כי אנו חושדים שחברי ועדות מסוימים, משקיפים של רשימות אחרות ומצביעים גונבים את הפתקים שוב ושוב". (בועז כהן)

עדכון (8:41): יו"ר רשימת לחיים אלכס אברמוב הצביע בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת כרמליה. ראשי הרשימה אינם מוכנים להככריז על תמיכה במועמד לראשות העיר. אברמוב: "יש אמת אחת שיותר חשובה מהכל, וזה מה התחייבת לתומכים. הבטחנו שאנחנו נשארים תנועה חברתית, השופר של האוכלוסייה המוחלשת, ואם ניכנס עם כוח תהיה השלכות על האוכלוסייה. אנחנו בעד מערכת בחירות נקייה". (חגית הורנשטיין)

עדכון (8:34): ברשימת הליכוד טוענים כי בשלוש קלפיות לא נמצאו פתקי הצבעה של הרשימה. (בועז כהן)

עדכון (8:22): יו"ר רשימת הבית היהודי יואב רמתי הצביע. (בועז כהן)

 

יואב רמתי מצביע

יואב רמתי מצביע

 

עדכון (8:20): המטה של עינת קליש רותם שכר חוקרים פרטיים של חברת ויצמן יער במטרה לאתר התרחשויות חשודות וזיופים בקלפיות לאורך כל יום הבחירות. (בועז כהן)

עדכון (8:13): הקלפי שבו הצביעו יונה יהב ובני משפחתו נפתחה באיחור של כ-40 דקות. (חגית הורנשטיין)

 

יונה יהב מצביע (צילום: חגית הורנשטיין)

 

עדכון (8:10): שרית גולן שטיינברג, יו"ר רשימת חיפה בשבילנו: "בהרבה קלפיות אין פתקים שלנו". (בועז כהן)

 

שרית גולן שטיינברג מצביעה

 

עדכון (8:07): יו"ר חד"ש רג'א זעאתרה בתגובה לפוסט של דוד עציוני: "באדרת של עינת קליש רותם אורבים לא רק פרובוקטורים מקומיים מסוכנים כמו עציוני ואנשי הבית היהודי שהציעו לסמן סוחרים וחנויות, אלא גם מפלגת יחד הכהניסטית של אלי ישי. החיים המשותפים בחיפה עומדים בפני מבחן אמיתי. הערעור על הלגיטימיות של הציבור הערבי בעיר הוא איום על חיפה כולה ועל צביונה הייחודי כעיר משותפת. אני מאמין שרוב תושבי חיפה, יהודים כערבים, לא יאפשרו לגורמים גזעניים להרוס את הערך המוסף של חיפה – היותה עיר משותפת, יהודית-ערבית, עם עתיד משותף בין שני העמים, ומודל חיקוי לבני שני העמים בארץ כולה. חיפה צלחה מבחנים רבים ומורכבים בשנים האחרונים. הרוח החיפאית תנצח בסופו של יום".

עדכון (8:02): דוד עציוני העלה פוסט שבו הוא כתב: "אני מתחייב שאין שום סרט שרשימת חיפה מתחדשת תשב בקואליציה עם סיעה שהיו"ר שלה הוא רג'א זעאתרה, תומך נלהב של נשיא סוריה אסד ומזכ"ל החיזבאללה נסראללה, שטוען שחמאס הוא לא ארגון טרור ושדאעש למדו מהציונות. יהב, תם העידן שמכרת את העיר לשונאי ישראל". (בועז כהן)

עדכון (8:00): נציגים של רשימת הבית היהודי טוענים כי הם גילו בכמה קלפיות באחוזה, ברוממה ובקרית שמואל שאין מאחורי הפרגוד פתקי הצבעה של הרשימה. (בועז כהן)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. צחי

    אדון זעתרה, בסוריה יש בחירות יותר דמוקרטיות , וקח איתך גם את השמן, יש שם חומוס טוב

  2. יהב טוב לערבים.קליש טובה ליהודים

    זה בגדול מצע הבחירות של שניהם לפי המסתמן.
    כל אחד יבחר למי שנראה לו.
    והעיקר שיש חופש מהעבודה בתשלום:)

  3. דניאל קאהן

    לאחר הודעות אזהרה שלי כנגד הטרור שמפעיל קליש רותם נחסם אצלי לפתע הקשר לטוויטר שלי אנא דווחו על הטרור שמפעילה קליד רותם.

  4. יאיר יהב

    אתם עוד תראו איך יהב יפולללללל האיש הנוכל השקרן והצבוע שכמותו אין עוד בעולם ועינת קליש רותם תעלה

  5. גדי, איזור הכרמל

    קליש חסכי לנו פוליטיקה בגרוש הכרמל תוך שנתיים זרוע ישיבות. את פשוט לא מתאימה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר