בית בעוטף עזה שספג פגיעה ישירה (צילום: אליהו הרשקוביץ)
בית בעוטף עזה שספג פגיעה ישירה (צילום: אליהו הרשקוביץ)

העירייה מזמינה את תושבי הדרום להתארח בחיפה

עיריית חיפה פנתה למערכת החינוך ביישובי הדרום והזמינה את התלמידים ואת בני משפחותיהם. עד כה נענתה להצעה רק תנועת בני עקיבא. ראש מינהל החת"ר אילנה טרוק: "נעשה כל שביכולתנו להקל על תושבי הדרום"

פורסם בתאריך: 13.11.18 11:57

עיריית חיפה פנתה למערכת החינוך ביישובים בדרום הארץ והזמינה באמצעותם את תלמידי בתי הספר ואת משפחותיהם להגיע לחיפה לאירוח בעקבות שיגור הטילים מרצועת עזה על ידי החמאס והג'יהאד האיסלמי. במקביל יצרו תנועות הנוער החיפאיות קשר עם מקבילותיהן בדרום והציעו אף הן לארח תושבים. עד כה ענתה להצעה רק תנועת בני עקיבא, שתשלח חניכים ומדריכים לסניף של התנועה בשכונת אחוזה.

במסגרת ההכנות לקליטת תושבי הדרום פתחה העירייה הבוקר (שלישי) מוקד טלפוני שבאמצעותו ניתן לקבל מידע על המשפחות המגיעות ועל הפעילויות שמתארגנות כדי לסייע להן ולהנעים את זמנן. תושבי חיפה שמעוניינים לארח את תושבי הדרום מוזמנים להתקשר למוקד במספר הטלפון 1-700-507002.

 

 

ראש מינהל החת"ר בעירייה אילנה טרוק: "נעשה כל שביכולתנו כדי להקל את המצב על תושבי הדרום. השירות הפסיכולוגי העירוני והעובדים הסוציאליים של אגף הרווחה ילוו כל מי שיגיע ויזדקק לטיפול. נעשה זאת בשמחה ונהיה שם בשבילם".

אלו פעילויות מארגנת העירייה עבור המשפחות?

"אתרי הבילוי בחיפה כמו גן החיות והמדעטק יארחו את אנשי הדרום ללא תשלום. אנחנו מקצים את אולם הספורט בחטיבת הביניים דגן של תיכון קרית חיים לפעילות מיוחדת שבה נציע משחקי שולחן, משחקי רצפה ומסיבת אוזניות, וכיבוד שיכלול כריכים ושתייה חמה. כל הפעילויות יונחו על ידי מדריכים שלנו, והן יתקיימו בשעות 1:00-19:00".

האם כבר קיבלתם בקשות ממשפחות בדרום להתארח בחיפה?

"רק מתנועת בני עקיבא, אבל אנחנו מניחים שבקרוב נקבל פניות. בתי הספר כבר העבירו אלינו רשימות רבות למשפחות המעוניינות לארח".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר