עמדת הטענת הטלפונים הסלולריים (צילום: שושן מנולה)
עמדת הטענת הטלפונים הסלולריים (צילום: שושן מנולה)

בחוף דדו הותקנה עמדת הטענה לטלפונים סלולריים

אגף החופים של עיריית חיפה פתח בפיילוט שבמסגרתו הותקנה עמדה אחת, ובעתיד מתוכננת התקנת עמדות נוספות. זמן קצר אחרי התקנת העמדה נעקרו הכבלים שהיו כלולים בה, וכעת יש להתחבר באופן עצמאי לשקעים

פורסם בתאריך: 19.11.18 10:14

עמדה להטענת טלפונים סלולריים הותקנה לאחרונה בחוף דדו כפיילוט של אגף החופים העירוני. אם הניסיון יצליח תתקין עיריית חיפה עמדות נוספות מסוג זה לאורך כל חופי העיר.

לדבריו של מנהל אגף החופים חיליק אמסלם, עם התקנת העמדה, מדרום לחוף המונגש, חוברו לה כבלים ייעודיים לטלפונים ניידים מסוגים שונים, אך תוך זמן קצר הכבלים נעקרו. כתוצאה ממעשה הוונדליזם הותקנו בעמדה שקעים מסוג יו.אס.בי המאפשרים חיבור כבלים המתאימים לכל סוגי הטלפונים הניידים הקיימים.

אמסלם: "המטרה שלנו היא לשרת את הציבור, ואנחנו מקווים שהציבור ישמור על העמדה הזו. לצערנו הרב, כבלי הטלפון שעמם הגיעה עמדת ההטענה נעקרו. הם היו חלק מובנה מהעמדה, ומי שעקר אותם גרם לה נזק. במקום הכבלים סידרנו שקעים להטענה ולמי שיש כבל תואם יוכל להטעין את הטלפון הנייד שלו".

 

 

למה התקנתם רק עמדה אחת?

"ראשית, כי מדובר בפיילוט ואנחנו רוצים לראות אם המתקן מחזיק מעמד מבחינת ונדליזם. אם העמדה תיהרס נצטרך לחשוב על פתרון אחר. שנית, שלא כמו במקומות אחרים שבהם מותקנות עמדות הטענה לטלפונים ניידים, בחוף הים אין תנאים אידאליים עבור מכשירים אלקטרוניים. הלחות היא גבוהה מאוד והאוויר רווי במלח ים – אלו הם תנאים שמקצרים את חיי המכשירים. לפני שמבצעים רכישה של עמדות רבות כסוג זה חשוב לראות אם הן מחזיקות מעמד. אנחנו מקווים שהפיילוט יעבור בהצלחה ושלקראת עונת הרחצה הבאה יותקנו עוד כמה עמדות כאלה. אני מבטיח שנעשה את כל המאמצים לתת פתרון להטענת הטלפונים הניידים בצורה הטובה ביותר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. .

    למה פשוט אי אפשר לשים שמה מצלמות? למה צריכים להיענש בגלל אותם אנשים ביזיוניים?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר