שר האוצר משה כחלון (צילום: עופר וקנין)
שר האוצר משה כחלון (צילום: עופר וקנין)

בשורה לעסקים הקטנים והבינוניים: צעדים להגדלת הפריון

הוועדה לחיזוק עסקים קטנים ובינוניים ממליצה על צעדים בתחום המיסוי כדי לעודד העלאה של פריון העסקים, על הסרת חסמים להשתתפותם של עסקים קטנים ובינוניים במכרזים ציבוריים ועל צעדים להפחתת הנטל הרגולטורי והביורוקרטי

פורסם בתאריך: 17.12.18 07:58

בשורה לעסקים הקטנים והבינוניים: הוועדה לחיזוק עסקים קטנים ובינוניים בראשותם של מנכ"ל משרד האוצר ומנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה סיימה את דיוניה המקצועיים וגיבשה את המלצותיה לסיוע לעסקים אלה בכל הארץ, לרבות בחיפה.

עיקרי ההמלצות הם לנקיטת צעדים שונים להגדלת הפריון והצמיחה של העסקים – צעדים בתחום המיסוי על מנת לעודד העלאה של פריון העסקים, הסרת חסמים להשתתפותם של עסקים קטנים ובינוניים במכרזים ציבוריים, לרבות ברשויות המקומיות, ובתוכם חסמים של עלויות הכרוכות בהגשת המכרז, וצעדים להפחתת הנטל הרגולטורי והביורוקרטי.

 

 

שר האוצר משה כחלון: "העסקים הקטנים והבינוניים הם חלק מרכזי מסיפור ההצלחה של כלכלת ישראל. תפקידנו כמדינה הוא לייצר את התנאים כדי שעסקים אלה יוכלו להצליח וכך לתרום לצמיחה ולתעסוקה הגבוהה במשק. ככל שנקל בכל הקשור לביורוקרטיה ולחסמים ונמשיך במדיניות של הורדות במיסוי – כך ייטב לבעלי העסקים ולכלכלת ישראל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ד

    עוד הדרך ארוכה, ניכוי מס במקור, החזר מעמ אחרי חודשיים וחצי ועוד ועוד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצד אחד מבטיחים הקלות במיסים, מצד שני פקידי השומה קובעים לנו תשלומים נוספים בסכומים אסטרונומים -לטענתם, כל המסעדות בארץ מרוויחות הון תועפות ואם הם, אז גם אנחנו….ערכו רפורמה בדרישות הרישוי כדי שלא נופתע,אבל, הופתענו בדרישות חדשות….בקיצור, הבטחות נבובות

  3. אזרח עצמאי

    דרך אחת יש למפקח מס להתקדמות ולקבל טפיחה על השכם והיא לגבות מס שלא מגיע למדינה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר