דוד אריאלי (צילום: מיכל רובינשטיין)
דוד אריאלי (צילום: מיכל רובינשטיין)

דוד אריאלי לא יתמודד לקדנציה שלישית בקרית טבעון

בטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח הודיע ראש המועצה כי הוא יסיים את תפקידו בעוד שנה וחצי. ל"כלבו - חיפה והצפון" אמר אריאלי כי הוא שוקל להתמודד לכהונה של חבר כנסת במפלגת העבודה

פורסם בתאריך: 2.4.17 17:58

 

דרמה פוליטית בקרית טבעון: ראש המועצה המקומית דוד אריאלי הודיע היום במפתיע כי לא יתמודד לקדנציה שלישית בראשות המועצה בבחירות המקומיות שייערכו בעוד כשנה וחצי. אריאלי מכהן בראשות המועצה מספטמבר 2008 ובבחירות הקודמות הוא נבחר לקדנציה שנייה, כאשר הרשימה שבראשותו, רשימת מפלגת העבודה, זכתה לחמישה מנדטים מתוך 13 המושבים במועצה.

את החלטתו שלא להתמודד לקדנציה שלישית באוקטובר 2018 מסר אריאלי היום בצהריים בטקס הרמת כוסית לכבוד הפסח בהשתתפות עובדי המועצה. אריאלי נימק את פרישתו בכך שהגשים את כל המטרות שהציב לעצמו עם כניסתו לתפקיד ובכך שהוא דוגל בהגבלת תקופת הכהונה של נבחרי ציבור.

לאתר "כלבו – חיפה והצפון" אמר אריאלי: "הודעתי לעובדי המועצה שאני לא מתמודד לקדנציה שלישית. עוד אוציא על כך הודעה מסודרת, אבל לשאלתכם אשיב כי יש להחלטתי שתי סיבות. האחת היא שאני מרגיש שמימשתי את כל המטרות שהצבתי בתחילת הקדנציה הראשונה שלי. הגעתי למועצה מתוך רצון לעשות כמה דברים מרכזיים, ובהם לקדם את מערכות החינוך והחינוך המשלים ולהפוך אותן לדוגמה ולמופת, לשפר את מערך השירותים היומיומי שהמועצה מספקת, במיוחד בתחום התפעול, ולקדם את מערך פיתוח הפרויקטים של המועצה תוך שמירה על צביונה הכפרי של הקריה. מבחינתי כל המטרות הללו הושגו ובגדול. הסיבה השנייה היא תפישת העולם שלי אשר דוגלת בהגבלת קדנציות של נבחרי ציבור, והרעיון הוא לתת דוגמה אישית בהיבט זה. כהונת ראש רשות מקומית מתאפיינת בהובלת תהליכים לא פשוטים. זוהי עבודה אינטנסיבית מאוד, ונכון שאחרי שתי קדנציות יבוא מישהו ויחליף אותי".

לשאלה לאן פניו מועדות השיב אריאלי כי פתוחות בפניו כמה אפשרויות, ובהן התמודדות לכנסת מטעם מפלגת העבודה: "אין לי כרגע משהו ספציפי. המון דברים פתוחים מבחינתי, ואחד מהם יכול להיות כהונה כחבר כנסת. אני גם יכול לפתוח מחדש את משרד עורכי דין שהיה לי פעם. יש לי סל של אפשרויות. כרגע מה שמנחה אותי זה תפישת העולם שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר