גל גבריאלי ואנדרי סוידאן. יישארו חברים? (צילומים: אבנר אדרי, שי אילן)
גל גבריאלי ואנדרי סוידאן. יישארו חברים? (צילומים: אבנר אדרי, שי אילן)

גל גבריאלי נגד אנדרי סוידאן. והכל בגלל קבוצת ווטסאפ

אנדרי סוידאן הסיר את גל גבריאלי מקבוצת הווטסאפ של מחאת בעלי העסקים במרכז הכרמל נגד השיפוץ שמתכננת העירייה במקום. לא חשבתם שזה יעבור בשקט, נכון?

פורסם בתאריך: 3.4.17 11:35

שמח במרכז הכרמל. בוודאי שמעתם על השיפוצים המתוכננים במרכז הכרמל שישנו את פניו ללא היכר ועל מחאת בעלי העסקים שם, שאחד ממוביליה הוא אנדרי סוידאן. וכיאה לכל מחאה, גם קבוצת ווטסאפ יש להם, וכל מי שחבר בה ראה שגל גבריאלי הוסר ממנה, ובטח כבר הבנתם מי אחראי לזה. זה הספיק לגבריאלי כדי לצאת במתקפה נגד סוידאן.

גבריאלי, אתה לא חלק מהמחאה?

"אני בעד התחדשות עירונית ובעד שיפוץ מרכז הכרמל. ראש העיר הבטיח שעד 2015 יהיה שיפוץ מאסיבי במרכז, ואנחנו חיכינו אבל זה לא קרה. והנה, ב-2017 זה קורה, ואז קמים קומץ של בעלי עסקים, יותר נכון קומץ של בעלי נכנסים, שלא מתאים להם ששכר הדירה יירד בתקופה של השיפוץ, אז הם מתנגדים סתם. סוידאן, שהעסק שלו בכלל לא באזור שעובר שיפוץ, לקח את המושכות של סוסים לא לו ודוהר לדלת פתוחה. העירייה משתפת פעולה עם בעלי העסקים ומאפשרת להם להעלות רעיונות. הוא הסיר אותי מהקבוצה כי לא הסכמתי לשלם להם 2,000 שקל בשנה. אני לא מוכן לשלם בשביל מישהו שינהל אותי או יחליט לטרפד את השיפוצים. אני לא רואה בו מנהיג שלי או מישהו שיחליט בשבילי מה טוב לעסקים במרכז הכרמל, כאשר הוא בעצמו לא בעל עסק במרכז".

סוידאן, גבריאלי לא מוכן שתנהל אותו.

"לפני הכל, אני כן בעל עסק במרכז הכרמל. דיברתי עם גל ואמרתי לו שהוועד נעזר בבעלי מקצוע – אדריכל, עורך דין, אדריכל נוף ויועץ – ושאנחנו צריכים לשלם להם. בקבוצה שלנו יש 40 איש שהם בעלי עסקים, ואולי חמישה מהם הם בעלי נכסים. אחרי שכמעט כולם שילמו פנינו לכל השאר כדי שישלמו. הוא אמר שהוא לא מאמין בקבוצה ולא מאמין במאבק הזה. אם כך, בשביל מה הוא שם? אז הסרתי אותו. גל ואני חברים ונישאר חברים, לא משנה מה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר