סטודנטים אורזים את חבילות השי לקשישים
סטודנטים אורזים את חבילות השי לקשישים

סטודנטים יחלקו חבילות שי לקשישים לרגל הנובי גוד

פרויקט חלוקת חבילות השי לכבוד הנובי גוד מתבצע השנה בפעם השלישית, והפעם הוא נועד בעיקר לחזק את הקשר בין הקשישים לבין שכניהם הסטודנטים המתגוררים בהדר. הציבור מוזמן לתרום או להשתתף בחלוקה

פורסם בתאריך: 24.12.18 15:18

עשרות קשישים שחיים בגפם בשכונת הדר בחיפה יקבלו בתחילת השבוע הבא חבילות שי לקראת חג הנובי גוד המציין את כניסת השנה האזרחית החדשה. הנובי גוד מצוין בעיקר בקרב יוצאי ברית המועצות לשעבר (חג המולד לפי הכנסייה האורתודוכסית מצוין בליל 13 בינואר), וחלוקת החבילות תתבצע במסגרת פרויקט של כפר הסטודנטים בהדר בשיתוף עם אגף הרווחה העירוני ועם גופי רווחה נוספים.

פרויקט חלוקת החבילות מתקיים זו השנה השלישית, והשנה הדגש הוא על הידוק הקשר בין הקשישים לשכניהם ובין הקשישים לסטודנטים שמתגוררים בהדר. בימים אלו אורזים הסטודנטים את החבילות שיימסרו לקשישים ושתוכנן נתרם על ידי בעלי עסקים. בכפר הסטודנטים ציינו כי הם היו שמחים לקבל תרומות נוספות כדי להרחיב את מעגל הנתינה.

בהודעה שפרסמו הסטודנטים לקראת היציאה לדרך של הפרויקט נכתב: "הנובי גוד הוא חג משפחתי חם שבו מתאספים כולם וחוגגים את תחילתה של השנה האזרחית החדשה, אך בשכונת הדר חיים בגפם מבוגרים רבים שנאלצים לחגוג את חגי דצמבר לבדם. השנה החלטנו להתמקד בשכנים שלנו. מכירים שכן מבוגר בבניין שאתם גרים בו אבל לא יודעים את שמו? השכנים שלכם הם דוברי רוסית, ערבית או כל שפה אחרת ואתם לא מצליחים לתקשר? אתם מוזמנים להשתתף בפרויקט. כל שעליכם לעשות הוא להגיע אלינו לכפר הסטודנטים, לאסוף שי צנוע לחג בצירוף מכתב חגיגי ולברך את השכנים שלכם". עוד נכתב כי בכפר הסטודנטים יש רשימה גדולה של שמות קשישים שישמחו אם יגיעו אליהם לביקור.

 

 

מנהלת כפר הסטודנטים אשכר גולדברג: "הפרויקט הזה נועד לשמח את כל הקשישים בשכונה. הרעיון המקורי נולד מתוך ציון חג הנובי גוד, אבל בדצמבר חוגגים גם את חנוכה, כך שהפעם זו מתנה עבור כל חגי דצמבר. אגף הרווחה העביר לנו רשימה של קשישים מהשכונה, השגנו תרומות, ועכשיו הכל נארז. מעבר לחלוקה, המטרה היא לייצר קשרים בין האוכלוסייה הצעירה בהדר לאוכלוסייה הקשישה שלפעמים גרה באותו הבניין".

רכזת הפרויקט לנה פרידמן, סטודנטית בכפר הסטודנטים: "חשוב לנו שתושבי השכונה יהיו מעורבים גם בנתינה, יאספו מאיתנו את השי ויחלקו אותו לשכניהם. בסופו של דבר, הקשרים בין האנשים הם מה שחשוב. בשעת הצורך השכנים והצעירים יוכלו להגיש סיוע לקשיש במצוקה".

המעוניינים לתרום או להשתתף באריזה ובחלוקה מוזמן לפנות דרך דף הפייסבוק "כפר הסטודנטים הדר הכרמל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר