אייל פרדיס
אייל פרדיס

אייל פרדיס: "שוקל להתמודד על ראשות המועצה בקרית טבעון"

ממלא מקומו וסגנו של דוד אריאלי, שהודיע אתמול כי לא יתמודד לקדנציה נוספת בראשות המועצה המקומית: "ראשית עלי לקבל את אמונם של מפלגת העבודה ושל חבריה"

פורסם בתאריך: 3.4.17 14:41

ממלא מקום וסגן ראש המועצה המקומית קרית טבעון אייל פרדיס מסר היום (שני) כי הוא שוקל להתמודד על ראשות המועצה בבחירות הבאות שייערכו בעוד כשנה וחצי. פרדיס, יועץ אסטרטגי ומרצה בתחומי התקשורת והשיווק, דיווח על האפשרות שנפתחה מבחינתו בעקבות הודעתו הדרמטית של ראש המועצה דוד אריאלי אתמול על כך שלא יתמודד לקדנציה נוספת בבחירות באוקטובר 2018. פרדיס משמש בקדנציה הנוכחית כיו"ר ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה והוא מכהן במועצה מטעם סיעת מפלגת העבודה בראשות אריאלי.

פרדיס: "כאשר אריאלי הודיע לי אישית על החלטתו בפגישה שנערכה אתמול בבוקר הופתעתי כמו כולם. הגעתי למועצה אחרי ששימשתי מנכ"ל עיריית עפולה וסיימתי לימודי מינהל ציבורי, ואני מכיר היטב את תפקיד ראש המועצה על הקשיים והאתגרים הכרוכים בו. מיד עם היוודע הבשורה הגיעו אלי פניות שאתמודד בבחירות הבאות על ראשות המועצה. עם זאת, עלי לגבש את החלטתי שכן יש לה השפעה רחבה על חיי האישיים והמקצועיים, וגם אם אחליט להתמודד יש לזכור כי החשוב מכל הוא לקבל ראשית את אמונם של מפלגת העבודה ושל חבריה כדי לעמוד בראש רשימת מפלגת העבודה, שאליה אני משתייך זה 30 שנה".

פרדיס הוסיף: "אני קורא לכל הפוליטיקאים בישראל לאמץ את גישתו של אריאלי לכהן שתי קדנציות בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר