יגאל דביר ועדן חסון. "אי אפשר שלא להתחבר למוזיקה שלו"
יגאל דביר ועדן חסון. "אי אפשר שלא להתחבר למוזיקה שלו"

האיש שמלביש את עדן חסון

פורסם בתאריך: 18.6.19 11:09

בזמן שעדן חסון – הזמר הכי מדובר בתקופה האחרונה (אם שמים בצד את עומר אדם) – קורע את הבמות, מסתבר שמי שמלביש את הזמיר בחליפות ואחראי על הגרדרובה שלו הוא חיפאי משלנו – יגאל דביר, בעל החנות יומיני בהדר. תחת ידיו של דביר עברו לא מעט סלבס, ואם עד עכשיו לא ידעתם על כך, הסיבה היא שדביר נמנע עד כמה שאפשר לצלם את הכוכבים שהוא מלביש ומקפיד לשמור על פרטיותם. עד עכשיו.

דביר, איך התחיל השת"פ עם חסון?

"הכרתי אותו כבר לפני שנה פלוס דרך המנהלת האישית שלו שיר פרנקו שהיא גם הסטייליסטית שלו. משם זה התגלגל, ומדי פעם היא קנתה לו כל מיני דברים אצלי. בהמשך הוא מצא זמן ובא אלי ביחד איתה. אני מלביש אותו, וזה כיף גדול כי הוא בן אדם מדהים. אי אפשר שלא להתחבר למוזיקה שלו. אשתי ואני שומעים אותו ברכב באופן קבוע, ואני בדרך כלל לא שומע מוזיקה בעברית. אפילו הייתי בהופעה שלו בזאפה".

אלו עוד סלבס אתה מלביש?

"אני מלביש המון מפורסמים, אבל את ענייני החארטה אני משאיר למתחרים. מניסיון של שנים, כשאתה מעלה יותר מדי תמונות, המתחרים מקבלים תיאבון ומלקקים להם כדי שיבואו אליהם. אני לא אוהב להיתקע למישהו עם מצלמה ולהגיד לו 'בוא אני אצלם אותך'. רק כשהם מבקשים ממני אני מצטלם איתם".

 

 

נשמע שיש לך תחרות לא קלה.

"אני איש עבודה שאוהב את הפינה שלו. אני יכול להשתחצן ולהגיד שאין אחד שלא מכיר אותי בארץ. באופן כללי, אני מתפרנס מהאינסטגרם שלי ועושה את זה כבר המון שנים. בדרך כלל כשאומרים למישהו חליפת חתן, השמות הראשונים שעולים הם של החנויות של המתחרים, אבל אני שונה מהם כי החנות שלי שחורה לגמרי מבחוץ, ומי שלא מכיר אותי חושב שזאת חנות של איזה מקעקע או משהו".

אין לך בעצם חלונות ראווה.

"נכון, את זה אני משאיר למתחרים כדי שיתלהבו מעצמם. מי שנכנס אלי לא יעבור לעולם למישהו אחר. הרמתי לעצמי הפעם, אבל פשוט הייתי חייב".

 

יגאל דביר. "הרמתי לעצמי הפעם, אבל פשוט הייתי חייב"

יגאל דביר. "הרמתי לעצמי הפעם, אבל פשוט הייתי חייב"

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר