ההשתלמות של הסטודנטים בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: 3D systems)
ההשתלמות של הסטודנטים בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: 3D systems)

סטודנטים לרפואה מהטכניון יסייעו בבית חולים באוגנדה

12 סטודנטים לרפואה מהטכניון ומאוניברסיטת תל אביב ייצאו בחודש ספטמבר לאוגנדה כדי לעבוד בבית החולים כחלק מסבבי ההתמחות שלהם. הסטודנטים יסייעו בקבלת מטופלים עם בעיות טראומתיות, עם בעיות פתולוגיות בלב ועם בעיות בריאות

פורסם בתאריך: 12.8.19 12:58

קבוצה של סטודנטים לרפואה מהטכניון ומאוניברסיטת תל אביב תצא בחודש ספטמבר לאוגנדה כדי לעבוד בבית החולים המקומי קיבוגה. הקבוצה – שישה מהטכניון ושישה מאוניברסיטת תל אביב – תשהה באוגנדה במשך שלושה שבועות כחלק מסבבי ההתמחות שעוברים הסטודנטים במסגרת לימודיהם.

הסטודנטים יסייעו בקבלת מטופלים עם בעיות טראומתיות, עם בעיות פתולוגיות בלב ועם בעיות בריאות. את המשלחת ילווה ד"ר דני אפשטיין מהקריה הרפואית רמב"ם.

 

 

אתמול (ראשון) השתלמו הסטודנטים ברמב"ם והתנסו בפרוצדורות רפואיות כמו אקו לב ואולטרסאונד של הריאות באמצעות סימולטור, ותרגלו סימולציה של מקרים קליניים ופרוטוקול טראומה. המשלחת אמורה להביא עמה לאוגנדה מכשירי אולטרסאונד וליישם את שיטות הרפואה שהם למדו בארץ.

רן ברונשטיין, סגן נשיא מחקר ופיתוח בחברת 3D systems, יצרנית הסימולטור שבו השתמשו הסטודנטים: "החברה שלנו מתמחה בייצור סימולטורים המיועדים ללימוד ולאימון בפרוצדורות רפואיות מורכבות הכוללות ניתוחים ובדיקות. הסימולטורים מאפשרים לצוות הרפואי לשפר את המיומנות הקלינית בסביבה בטוחה. ההכשרה שהתקיימה ברמב"ם היא חשובה, שכן הסטודנטים הללו יגיעו לאוגנדה כשהם מיומנים ומתורגלים ויוכלו לתפקד ברמה גבוהה בעת ביצוע דיאגנוסטיקה ופרוצדורות בשטח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר