כפרות (צילום: אוליבייה פיטוסי)
כפרות (צילום: אוליבייה פיטוסי)

דרישה לאכוף את האיסור על קיום מנהג הכפרות

בפנייה לראש העיר עינת קליש רותם מבקשת הילה לאופר מסיעת הירוקים להגביר את הפיקוח על איסור קיומו של מנהג הכפרות לקראת יום הכיפורים: "גם בשנה שעברה חל איסור על קיום המנהג, אך תושבים נאלצו לראות את הזוועות, לשמוע את הזעקות ולהריח את הדם"

פורסם בתאריך: 3.10.19 13:23

חברת מועצת העיר הילה לאופר מסיעת הירוקים פנתה לראש העיר עינת קליש רותם בבקשה להגביר את הפיקוח על איסור קיומו של מנהג הכפרות לקראת יום הכיפורים.

"נמסר לי כי עיריית חיפה הוציאה איסור מוחלט על קיום מנהג זה, ועל כך אני כמובן מברכת", כתבה לאופר לקליש רותם, "לצערי, הגיעו אלי עדויות רבות מתושבים מזועזעים על כך שגם בשנה שעברה חל איסור על קיום המנהג, אך הוא נעשה מתחת לבתיהם. לתדהמתם של תושבי שכונות שונות בחיפה, הם נאלצו לראות את הזוועות, לשמוע את הזעקות ולהריח את הדם. זה נעשה ללא כל אכיפה מצד הרשות, המשטרה והפיקוח, ממש באין מפריע".

 

 

לאופר טענה כי ממידע שהגיע אליה מתושבים, יש השנה כוונה לקיים את מנהג הכפרות בשני מוקדים בשכונת הדר: "אני מבקשת בכל לשון של בקשה כי העירייה תיערך כראוי לבוקרו של יום כיפור עם צוות מוגבר של פקחים, שכן פקח וטרינרי אחד לא יכול לחלוש על כל חיפה וקרית חיים. אם מדובר עבירה על החוק וניתנה הוראה לא ניתן לקיים מנהג כפרות הכולל שחיטה, מן הראוי שתתבצע אכיפה רצינית ומשמעותית, שכן ההוראה שניתנה בשנה שעברה לא היוותה כל מעצור למקיימי הטקס. כולי תקווה כי הופקו הלקחים וכי השנה כל המערכות האמונות על האכיפה יתייעלו, שכן גם לבעלי חיים מגיעה ההגנה שלה הם ראויים".

בסיום פנייתה ביקשה לאופר את התייחסותה של ראש העיר לנושא ומהן הפעולות שהעירייה מתכוונת לנקוט כדי למנוע את קיומו של מנהג הכפרות.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עצוב וכואב

    גויים שרואים תמונה כזאת מוציאים מתוכם את האנטישמיות החבויה. מנהג פגאני מיותר-עובדי עבודה זרה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שדעש שחטו אנשים לא ראינו את הארגונים האלו פונים לאום !!! מעניין שרק ליהודים הם נטפלים מאוד מעניין ….כל היום הם יושבים וחושבים איך לפגוע ביהודים שעושים דברים שהסבות והסבתות עשו….. פעם אחת לא ראינו את הארגונים האלו נגד הנצרות או האסלאם!!! רק נגד היהודים …..אם זה לא אנטישמיות לשמה אז מה זה???

  3. פוליטיקה במיטבה

    החרדים בחיפה עזרו לקליש להיבחר עכשיו היא מחוייבת להם. אין סיכוי שהיא תפעל נגדם.

  4. כמה צביעות נגד הדת היהודית בלבד

    מעניין בחגי המוסלמים אין קריאה לעצור שחיטות המוניות של בעלי חיים… רק תרנגול הכפרות מפריע להם
    הצביעות חוגגת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר