ילדים בקייטנה בבית ספר (צילום: תומר אפלבאום)
ילדים בקייטנה בבית ספר (צילום: תומר אפלבאום)

העירייה תפעיל אלטרנטיבה לתוכנית "ניצנים" בחנוכה

לאחר שמשרד החינוך ביטל את תוכנית "ניצנים", שהפעילה את הצהרונים בחופשת החנוכה במה שזכה לכינוי "בית הספר של החגים", הודיעה ראש העיר עינת קליש רותם כי עיריית חיפה תממן חלופה שתבטיח מסגרת חינוכית גם בחג

פורסם בתאריך: 19.11.19 11:09

עיריית חיפה תפעיל תוכנית חלופית לתוכנית "ניצנים" בחג החנוכה בבתי הספר ובגני הילדים במקום משרד החינוך שביטל את התוכנית, שזכתה לכינוי "בית הספר של החגים".

המימון העירוני יהיה רק לילדים שנמצאים בתוכנית "ניצנים" בצהרונים, ולילדי הצהרונים שאינם משתתפים בתוכנית תסבסד העירייה את המחיר והוריהם ישלמו 280 שקל. באשר לילדי הגנים שאינם משתתפים בצהרונים תוציא העירייה בקרוב הודעה מסודרת על המחיר שיידרש מהוריהם לשלם.

 

 

תוכנית "ניצנים" היא תוכנית ארצית של משרד החינוך אשר פועלת בצהרונים במשך כל שנת הלימודים, והיא מיועדת לילדים בגילאים 8-3. מטרותיה של התוכנית הן צמצום פערים באוכלוסייה, טיפוח תרבות פנאי משמעותית וחיזוק מקומו של המוסד החינוכי כעוגן בקהילה. התוכנית מסייעת להורים בכך שהיא מאפשרת להם לעבוד גם בעת שהילדים נמצאים בחופשות מבית הספר, ובשגרה היא מאריכה את יום הלימודים עד השעה 16:00. התוכנית, שפועלת גם בחינוך הרגיל וגם בחינוך המיוחד, חוסכת מאות שקלים בחודש לכל משפחה – מחיר העלות המלאה של השתתפות בה.

ראש העיר עינת קליש רותם בישרה על המימון העירוני בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "כידוע, תוכנית 'ניצנים' בחופשת החנוכה בוטלה על ידי משרד החינוך. לאור זאת הנחיתי לקיים תוכניות עירוניות חלופיות, ובכך לאפשר שגרה ולהבטיח מסגרת חינוכית גם בחג החנוכה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר