פוד טראק (צילום: אילן אסייג)
פודטראק (צילום: אילן אסייג)

האם טרנד הפוד טראקס יגיע סוף סוף לחיפה?

לאחר שראש העיר עינת קליש רותם פרסמה פוסט שבו נכתב "בקרוב בחיפה - רישיונות לפודטראקס ברחבי העיר", בימים הקרובים צפויה עיריית חיפה לפרסם קול קורא להקמת משאיות מזון ניידות

פורסם בתאריך: 2.2.20 10:08

בימים הקרובים צפויה עיריית חיפה לפרסם קול קורא להקמת פוד טראקס (משאיות מזון ניידות).

בשבוע שעבר פרסמה ראש העיר עינת קליש רותם פוסט בדף הפייסבוק שלה שבו נכתב: "בקרוב בחיפה – רישיונות לפודטראקס ברחבי העיר". פוסט זה נכתב לאחר שבישיבת מועצת העיר שלא מן המניין שנערכה לפני כשבועיים הציגה ראש מינהלת 2030 עו"ד ענבל ריבלין את מדיניות שימוש ברחוב ומתן היתרים להצבת מתקנים וסחורה מחוץ לבתי עסק. ריבלין, שעד לכניסתה למינהלת שימשה אחראית על תחום רישוי העסקים במחלקה המשפטית בעיריית חיפה, עדכנה את חברי מועצת העיר על הכוונה לפרסם קול קורא ואמרה: "ספוילר קטן שהתבקשתי להקפיץ אותו פה – הבטחנו קול קורא לפוד טראקס, ואנחנו עובדים על זה קשה מאוד. בימים הקרובים אתם תראו תוצאות".

הכוונה להביא את טרנד הפוד טראקס לחיפה אינה חדש בהנהלת העיר הנוכחית. כבר בחודש יוני אשתקד עדכנה קליש רותם בדף הפייסבוק שלה כי "הטרנד הקולינרי מגיע לחיפה. בקרוב תוכלו לראות משאיות אוכל שינועו ברחבי העיר ויספקו חוויה כיפית, טעימה וזולה. גם לעיר שלנו מגיע לטעום את תרבות הפוד טראקס שכל כך מצליחה בארצות הברית, באוסטרליה ובאירופה".

 

הפוסט של עינת קליש רותם מחודש יוני 2019

הפוסט של עינת קליש רותם מחודש יוני 2019

 

 

אלא שביולי 2019, חודש וחצי לאחר פרסום הפוסט, קיבלו בעליה של משאית המזון סלמתרק, שכבר השתתפה בכמה אירועים קהילתיים בחיפה, הוראה מפקחי העירייה לבטל אירוע שהיה אמור להתקיים בחוף שקמונה. הסיבה להוראה, כך נטען, היא היעדר רישיון רוכלות, שאותו לא יכולים הבעלים לקבל משום שלטענת העירייה, עדיין לא גובשה מדיניות לגבי מתן רישיונות מסוג זה.

כעת, לאחר הבטחתה של ראש העיר להנפיק רישיונות לפוד טראקס, נקווה שגם חיפה תצטרף, אם כי באיחור ניכר, לטרנד ששוטף את כל העולם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אילנה

    עדיף שמרת ראש העיר תדאג לתחנות האוטובוס, אכל יש די והותר בעיר, אין צורך להנגיש אותו במשאיות, עדיף תחנות אוטובוס נוחות לחסרי תחבורה פרטית.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה שטוב למדינות כמו ארהב ואוסטרליה שלהן מרחבים עצומים לא נכון בהכרח לחיפה.אם זאת ה"בשורה"ממנהלת 2030 שעולה לנו מיליונים רבים,אז עדיף לסגור אותה בהקדם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר