מתנדבי עמותת לב ח"ש מחלקת מזון לבתיהם של קשישים
מתנדבי עמותת לב ח"ש מחלקת מזון לבתיהם של קשישים

לב ח"ש החלה לספק מזון לבתיהם של קשישים

את מנות המזון המבושלות קיבלו מאות קשישים וניצולי שואה עד לפתח ביתם באמצעות מתנדבים של מערך הסיוע שהקימה עמותת לב ח"ש. מנהלת פיתוח משאבים בלב ח"ש קרן פרנק: "שינינו את אופי הפעילות, גייסנו עוד מתנדבים ומוצרי מזון, וכעת אנחנו ממקדים את הפעילות בהגעה לבתים"

פורסם בתאריך: 19.3.20 14:32

עמותת לב ח"ש חילקה היום (חמישי) כ-1,200 מנות אוכל מבושלות לבתיהם של מאות קשישים וניצולי שואה בשל הקושי של האוכלוסייה המבוגרת להצטייד במזון בעקבות ההנחיות של משרד הבריאות.

את מנות המזון קיבלו הקשישים עד לפתח ביתם באמצעות מתנדבים של מערך הסיוע שהקימה העמותה בימים האחרונים. באמצעות המערך מספקת העמותה גם סיוע בהשגת תרופות לקשישים ועורכת איתם שיחות טלפון להפגת בדידות ולבירור צרכים.

 

 

מנהלת פיתוח משאבים ושותפויות בעמותת לב ח"ש קרן פרנק: "אנחנו מסייעים לאוכלוסיית הקשישים וניצולי השואה גם בשגרה, אבל בימים האחרונים, לנוכח המצב, עלה צורך אקוטי לסייע להם בהבאת מזון כי הם לא יכולים להגיע אלינו לעמותה. בדרך כלל מגיעים אלינו מאות קשישים כדי לקבל מזון, אז שינינו את אופי הפעילות, גייסנו עוד מתנדבים ומוצרי מזון, וכעת אנחנו ממקדים את הפעילות בהגעה לביתם בעזרתו של אגף הרווחה העירוני".

בלב ח"ש מבקשים מחברות מזון ומעסקים שמעוניינים לתרום מוצרי יסוד ואוכל מבושל לפנות לעמותה בטלפון 04-8672999 או 054-5629169.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר