גן אופל בשכונת נאות פרס
גן אופל בשכונת נאות פרס

עכברים מתים בגן ילדים עירוני בנאות פרס

הגננת של גן הילדים אופל בשכונת נאות פרס הודיעה להורים כי בגן נמצאו שלושה עכברים מתים. ההורים דרשו מעיריית חיפה לשלוח למקום מדביר אך נענו כי מדביר יישלח רק ביום שישי הבא. בעקבות התערבות "כלבו - חיפה והקריות" נשלח היום לוכד עכברים לגן

פורסם בתאריך: 2.6.20 14:37

הוריהם של ילדי הגן העירוני אופל בשכונת נאות פרס נדהמו לגלות כי בימים האחרונים נמצאו שלושה עכברים מתים בגן. אחד מהעכברים נמצא מת בתוך קופסת דבק פלסטי באזור הפעילות של הילדים.

ההורים התקשרו לעיריית חיפה וביקשו שכבר היום (שלישי) יגיע מדביר לגן, אך נענו כי מדביר יוכל להגיע למקום רק ביום שישי הבא. בעקבות תשובתה של העירייה החליטו כמה מההורים לא לשלוח את ילדיהם לגן עד שתבוצע הדברה, וזאת מחשש שהעכברים שעדיין מסתובבים במקום ינשכו את הילדים.

בהודעת ווטסאפ ששלחה אתמול הגננת להורים נכתב: "מיידעת אתכם שנמצאו בגן עכברים קטנים מתים (סביר להניח שגם האמא מסתובבת באזור). העניין בטיפול מול העירייה, ובשישי הבא ישלחו מדביר לגן. לא ניתן לערוך הדברה בימים שבהם נמצאים הילדים בגן".

במכתב ששלחה היום אם לילד בגן לראש העיר עינת קליש רותם בשמם של כל ההורים נכתב: "אתמול הובא לידיעתנו שביומיים האחרונים נמצאו עכברים מתים בשלושה מוקדים שונים בגן. לדברי הגננת, הדברה מטעם העירייה תוכל להגיע לכל המוקדם ביום שישי הבא. פנינו למוקד 106, שם נטען שהנושא אינו באחריותם. ביקשנו להביא מדביר באופן פרטי אך הבנו כי הדבר אינו אפשרי. ראש העיר, האם זה הגיוני שבשכונה שבה הארנונה היא מהגבוהות בארץ נצטרך למצוא גופות של עכברים בגן? האם זה תקין שילדינו ימשיכו להגיע למקום שבו קיים מפגע תברואתי שעלול לגרום למחלות? מדובר פה בילדים קטנים. אני באופן אישי נשארתי עם בני היום בבית ולא שלחתי אותו לגן. כמוני עשו הורים נוספים שהיו יכולים להרשות זאת לעצמם. אבקש לדאוג לבריאות ילדינו ולדאוג שתישלח לגן הדברה בהקדם".

 

 

היום, לאחר פניית "כלבו – חיפה והקריות" לעירייה, הגיע לוכד עכברים לגן. "כנראה שהעכברים הגיעו מהצמחייה שגדלה פרא בתקופת סגר הקורונה ושלא טופלה בזמן על ידי העירייה", אמרה אם לילד בגן, "אנחנו מקווים שעכשיו, לאחר שהגיע לוכד, העכברים ייתפסו. חבל שדברים צריכים להיעשות דרך התקשורת ולא ישירות מול הגננת וההורים".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא טופל באופן מיידי. לוכד עכברים היה היום בגן וימשיך לעקוב אחר הנושא ככל שיידרש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. צריך לשולח לוכד טפילים ללשכה בחסן שוקרי.

    כולם שם נקלעו בטעות לתפקיד

  2. הצעה

    שהמדביר יזרוק את הגוויות בבית של מחזיקת תיק החינוך המטונפת

  3. סבתא מודאגת

    ראש מינהל החינוך איפה את? מחזיקת תיק החינוך איפה את?
    האם אינכן מסוגלות להזעיק לוכד עכברים במידי-לכו ומיד הביתה
    ועוד לומר להורים, שהילדים יואילו לשהות בגן שבוע וחצי בחברת עכברים.
    יש לנו ראשת עיר חובבת חיות-חזירים, עכברים, ויכולת תפקוד מזערית. יאוש יאוש יאוש.
    ותודה לכלבו על ההתערבות

  4. נועה

    הגיע השלב שמטפחים את העכברים בעיר הזאת. עד עכשיו היו חזירי בר, חתולים , תנים . עכברים בגן ילדים לאן הגענו?
    גם הדברת מזיקים וג'וקים לא עשו השנה כבכל שנה. העיר בקריסה כללית עם ניהול כושל.

  5. עובדת פשוטה בשטח ולא במשרד

    העיקר שיש מלא פקידות, מנהלות, מזכירות ורכזות במרכוס 9. יש יותר אנשים שעובדים במשרדים מאשר בשטח.

  6. גוק בראש

    כנראה שהתבצעה במקום הדברה ואלו התוצאות. במקרה הנ"ל כל מה שהיה צריך לעשות זה לזרוק את הגופות לפח ובשביל זה לא צריך מדביר.
    אבל כדאי מאוד להבין מי עשה במקום הדברה ואיך? שבטעות לא יהיו חומרי הדברה נגישים לילדים.
    אלעד אורי – אגרונום ומדביר

  7. יוסף

    נכון בשבילמלזרוק גופות עכברים לפח לא צאיך מדביר וגם שהענין טופל עוד לפני שהעיתין כולבו יתערב נעשתה שם הדברה ובגללזה החולדות מתו קל להאשים ובתוך הגן העריה טיפלה על פי נוהלי הגנת הסביבה ההדברה אמורה להעשות שהילדים מסיימים את הגן וכך נעשה על פי החוק ראשת העיר פעלה יפה מאוד ובאופן תקין וחוקי והתלונה טופלה כפי שצריך להיות על פי כול הגורמים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר