דני נישליס. "חלומות בהקיץ" (צילום: אריאל מזרחי)
דני נישליס. "חלומות בהקיץ" (צילום: אריאל מזרחי)

האוניברסיטה רוצה להקים תחנת רדיו. את דני נישליס זה משעשע

החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה פרסם מודעת דרושים לאיש תקשורת בכיר שיקים עבורה תחנת רדיו. דורון שפר מפרגן, דני נישליס ממש לא

פורסם בתאריך: 4.5.17 08:31

החוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה הוציא את ההודעה הבאה: "אנו מבקשים לקלוט לשורותינו איש/ת תקשורת בכיר/ה כחבר/ת סגל בחצי משרה. כעת אנו מבקשים להוסיף לסגל החוג חבר/ה נוספ/ת שעיקר התמחותו/ה הוא בשדה התקשורת המעשית. תפקידיו/ה של חבר/ת הסגל החדש/ה יכללו: 1. הוראה של סדנאות מקצועיות רלוונטיות. 2. הקמה של תחנת רדיו מקוונת ו/או בעלת תדר שידור (בכפוף להחלטת האוניברסיטה) וניהול התחנה, לרבות הפקת תכנים באופן עצמאי וביחד עם הסטודנטים. 3. ליווי של הסדנאות להוראת התקשורת המעשית בחוג לתקשורת". לסנובה התברר שכמה מאנשי התקשורת באזור לוטשים עיניים לתפקיד, אבל אם תשאלו את דני נישליס תגלו שהוא סקפטי. מאוד.

דורון שפר, כתב קול ישראל הפורש, שמעתי שהגשת קורות חיים.

"לגיטימי לגמרי שאנשים יגשו למכרז הזה. לא מן הנמנע שייגשו עיתונאים טובים ויתמודדו על התפקיד. הלוואי שיהיה תפקיד כזה בכל מוסד בישראל. הדבר הכי מתבקש הוא שלאוניברסיטת חיפה תהיה תחנת רדיו משלה ושילמדו שם עיתונות אמיתית. אני יודע שלבין תחומי בהרצליה יש רדיו, למכללת עמק יזרעאל יש רדיו ולעוד כל מיני מכללות יש רדיו, אז למה שלאוניברסיטת חיפה לא יהיה רדיו?".

דני נישליס, למה באמת שלאוניברסיטה לא יהיה רדיו?

"לפני שנתיים הם הזמינו אותי לעזור להם לפתוח אולפן לצורך לימודי רדיו. כשראיתי באיזה חור הם רוצים למקם את האולפן ברחתי. באיזה מחסן מתחת למדרגות. בקיצור – חלומות בהקיץ".

ומדוברות האוניברסיטה נמסר:  "הרדיו של החוג לתקשורת, אם יוקם, יוקם באולפן החדש שהקמנו לפני כשנה במטרה להעניק ניסיון מעשי לסטודנטים. בוודאי שנשמח להזמין גם את נישליס לבקר באולפן החדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר