האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)
האיצטדיון העירוני (צילום: צבי רוגר)

ליאור פרי נבחר למנכ"ל חברת האיצטדיון

דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני אישר את מינויו של אל"מ במיל' ליאור פרי לתפקיד מנכ"ל החברה. המכרז נסגר כבר בחודש דצמבר, אך בשל משבר הקורונה וריבוי המתמודדים התעכב תהליך הבחירה. מאז אוקטובר 2018 התנהלה החברה ללא מנכ"ל קבוע

פורסם בתאריך: 15.6.20 21:08

אל"מ במיל' ליאור פרי נבחר לתפקיד מנכ"ל חברת האיצטדיון העירוני. המכרז לתפקיד נסגר כבר בחודש דצמבר, אך בשל משבר הקורונה וריבוי המתמודדים התעכב תהליך הבחירה בוועדת האיתור. היום (שני) בישיבת דירקטוריון החברה אושר פה אחד מינויו של פרי, בן 48, תושב כפר הוורדים נשוי ואב לשלושה, והוא ייכנס לתפקיד בחודש יולי.

יצוין כי מאז אוקטובר 2018 התנהלה חברת האיצטדיון ללא מנכ"ל קבוע, וזאת לאחר עזיבתו של אילן (פוקסי) פוקס. את תפקיד ממלא מקום המנכ"ל מילא רועי מלכא, שישמש מעתה סמנכ"ל חברת האיצטדיון.

יו"ר הדירקטוריון איתמר צ'יזיק בירך בסיום הישיבה את פרי ואמר כי הוא מקווה שהמנכ"ל החדש יביט על תפקידו בראייה עסקית, כלכלית ושיווקית: "המטרה היא להצעיד את האיצטדיון ואת המתחם כולו ליעדים שהצבנו לעצמנו במבחינה שיווקית לרווחת תושבי העיר".

 

 

פרי אמר בתום הישיבה כי הוא נרגש מאוד להיכנס לתפקיד: "אני רואה בתפקיד הזה אתגר ממשי, שמעורר בי את כל הרצון ליצור ולהניע מהלכים קדימה".

מתיאור התפקיד במכרז עולה כי מנכ"ל החברה יהיה אמון על ניהול כללי של החברה, אחראי על הפעלה ועל אחזקה שוטפת של האיצטדיון, יגבש יעדים לפעילות, תוכניות אסטרטגיות, תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות, יפקח על יישומם ועל ביצועם, וייזום פרויקטים כולל פרסומם, שיווקם ומכירתם. כמו כן יפעל המנכ"ל מול משרדי ממשלה, רשויות מוניציפליות וגופים עסקיים, יגייס תקציבים, תמיכות, מענקים ותרומות, יערוך וינהל מכרזים, משאים ומתנים עם קבלנים ועם ספקים, וינהל את תקציב החברה ואת צוות העובדים. תפקידים נוספים הם פיתוח ושיווק המתחמים המסחריים השייכים לאיצטדיון, ייזום והפקה של אירועים, כנסים, ירידים, תערוכות ואירועי תרבות, ושיווק המתחם לפעילויות של גורמים חיצוניים, לרבות קיום מופעי תרבות המוניים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שמואליק גלבהרט

    מאחל הצלחה למנכ"ל החדש. מקווה שיטפל בין השאר בניצול הגג לקליטת אנרגיה סולרית, כמו האיצטדיון התאום הזהה שלו בלה-הבר, צרפת, שזכה לגג סולרי למרות שיש לו חצי ימי שמש מאשר לחיפה.

  2. אבי

    מלא בעלי תפקידים בעלויות של מאות אלפי שקלים בחודש.
    הכנסות אין (2 משחקי כדורגל בשבוע זה בדיחה).
    כרגיל הפראיירים (אזרחי חיפה) משלמים.
    תעשי בזה סדר גברת ראש העיר.

  3. גלבהרט

    קראתי שוב את הכתבה, כל הכבוד שלא כתבתם סמי עופר, אלא האיצטדיון העירוני!

  4. מפרנסים כל עיר מלבד חיפה

    רגע אמרתם חברת האצטדיון עירוני?
    יו"ר החברה צ'יזי'ק לא גר בחיפה
    מנכ"ל האצטדיון גר בכפר ורדים
    ובחברה עובדים מטירת כרמל, נשר, עוספיה
    האם לא היה ניתן למצוא אף תושב חיפה לנהל את חברת האצטדיון *העירוני*?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר