הכניסה לרחוב ההרב קניאל (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הכניסה לרחוב ההרב קניאל (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

מסוף האוטובוסים במעונות גאולה יועבר לרחוב גאולה

עיריית חיפה הודיעה כי נמצא פתרון למסוף האוטובוסים שפועל לטענתה באופן פיראטי ברחוב הרב קניאל בשכונת מעונות גאולה. המסוף יועתק למתחם ברחוב גאולה, יהפוך בהמשך למסוף תחבורה שכונתי, ויחובר באמצעות מעלית לרחוב ברכת משה

פורסם בתאריך: 20.10.20 13:27

עיריית חיפה הודיעה היום (שלישי) כי בהנחייתה של ראש העיר עינת קליש רותם נמצא פתרון למסוף האוטובוסים שפועל לטענתה באופן פיראטי ברחוב הרב קניאל בשכונת מעונות גאולה. המסוף יועתק למתחם ברחוב גאולה, יהפוך בהמשך למסוף תחבורה שכונתי, ויחובר באמצעות מעלית לרחוב ברכת משה.

מהעירייה נמסר כי "במשך שנים פעל מסוף האוטובוסים בלב שכונת המגורים ללא אישורים, תוך סיכון בטיחותי ומטרדי זיהום ורעש שאותם גרמו האוטובוסים הרבים שהמתינו מונעים להעלאה ולהורדה של נוסעים מתחת חלונות בתיהם של תושבי השכונה, ותפסו מספר רב של חניות. הפרויקט יוצא אל הפועל כחלק מתוכנית רחבה להקמת מסוף תחבורה שכונתי, שיכלול מסוף אוטובוסים משמעותי בנחל הגיבורים".

עוד נמסר כי התוכנית תבוצע בכמה שלבים, שהראשון שבהם ייצא אל הפעול בימים הקרובים בעבודות הכשרה של המסוף החדש ברחוב גאולה. בשלבים הבאים יוקמו תחנה אוטובוס גדולה, המעלית שתחבר בין הרחובות גאולה וברכת משה, ותחנת העלאה נוספת בכביש נחל הגיבורים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. בת בחצרו של מלך = שחיתות שלטונית

    וכמובן המעלית לרחוב ברכת משה היא הטבה חריגה מאד ויקרה לחרדים. יש שכונות רהות בחיפה עם מבוגרים שמשוועים למעלית בין רחובות עם טופוגרפיה קשה.. למה רק שם?? למשל למה אין מעלית בין רחוב הס וכרמלית בגולומב?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גבולותיה החדשים של חיפה: בצפון גאולה, במזרח ויז'ניץ, בדרום יל"ג ובמערב רחוב ארלוזורוב
    כל שאר השכונות: פארק מנגלים וחזירים, וארנונה תופת

  3. חיפאי

    בהזדמנות זאת רצוי להסדיר את התנועה כך שהיציאה מרחוב רבי עקיבא לרחוב גאולה תוכל להתבצע גם שמאלה – מערבה בנוסף לפניה ימינה-מזרחה

  4. רק שאלה

    האם נזכה לקבל מהעבריינית המורשעת אחוז אחד ממה שהיא נותנת לפרזיטים ומפיצי המחלות מבני ברק?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר