האחיות אורלי גטניו-הפלינג, נאילה סרור ונאדיה סמניה עם מנהלת הסיעוד אהובה טל (צילום: אלי דדון)
האחיות אורלי גטניו-הפלינג, נאילה סרור ונאדיה סמניה עם מנהלת הסיעוד אהובה טל (צילום: אלי דדון)

שלוש מנהלות סיעוד חדשות בכרמל

האחות אורלי גטניו-הפלינג מונתה למפקחת הסיעוד של החטיבה הפנימית במרכז הרפואי כרמל, האחות נאילה סרור מונתה למתאמת ההשתלות של בית החולים, והאחות נאדיה סמניה מונתה למנהלת הסיעוד של מחלקת התאוששות

פורסם בתאריך: 22.11.20 12:03

במרכז הרפואי כרמל מונו שלוש מנהלות סיעוד חדשות: האחות אורלי גטניו-הפלינג מונתה למפקחת הסיעוד של החטיבה הפנימית, האחות נאילה סרור מונתה למתאמת ההשתלות של בית החולים, והאחות נאדיה סמניה מונתה למנהלת הסיעוד של מחלקת התאוששות.

גטניו-הפלינג תפקח על החטיבה הפנימית, שהיא החטיבה הגדולה ביותר בכרמל, ובה ארבע מחלקות ויותר מ-100 מיטות אשפוז. נוסף על כך היא תפקח גם על המחלקה הנוירולוגית, על המחלקה הגריאטרית ועל המחלקה הנפרולוגית, ותשמש גורם מקשר בין ההנהלה לחטיבה בהעברת תכנים ונהלים, בבניית תוכניות עבודה ובחניכה של אנשי צוות חדשים.

 

 

סרור תהיה אחראית על הקשר עם משפחות שיקיריהן נפטרו והם מוכנים או רוצים לתרום איברים, ותלווה את המשפחות התורמות בכל התהליך. סרור תעבוד בצמוד למנהל היחידה לטיפול נמרץ נשימתי ד"ר אריק עדן, אשר משמש נאמן ההשתלות בכרמל.

סמניה תהיה אחראית על ארבע יחידות ההתאוששות בכרמל – בחדר הניתוח, במחלקת הרנטגן, במחלקת יולדות ובמחלקת נשים ו-IVF.

מנהלת הסיעוד של כרמל אהובה טל: "אני גאה במינויים החדשים שלנו. שלוש המנהלות החדשות הן נשות צוות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, וכולן מוכשרות ומעולות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר